No one knows what we feel.
no one know what we hear.
no one knows what we mean.
When we hear one direction.
cause we dont know them as guys who sing what makes you beautiful.
we know them as the guys who sing torn.
WEETJE.
ik moest vandaag dat uur engels inhalen wat we gemist hadden, en ik zat met 5 andere mensen in die les, dus we moest huiswerk maken, moest je zo een tekst lezen, staat er BRADFORD, kwam die jongen uit die tekst daarvandaan ofzo hihi.
If you spread your wings, you can fly away with me.
NIAM schreef:
WEETJE.
ik moest vandaag dat uur engels inhalen wat we gemist hadden, en ik zat met 5 andere mensen in die les, dus we moest huiswerk maken, moest je zo een tekst lezen, staat er BRADFORD, kwam die jongen uit die tekst daarvandaan ofzo hihi.
Sexy:9~
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
xJoellaMalik schreef:
and I'm happy.
WANT IK HAD EEN FACKING 9,7.
Voor WISKUNDE O.O
(:
WOW. GOEDZO <3
zo een goed punt heb ik nog nooit voor wiskunde gehad, voor zo een so waar heel de klas bijna een 10 voor had, had ik een 5. mijn hoogste punt was vorig jaar een 8 ofzo en dat is echt een wonder haha, ik sta altijd maximaal een 5 op mn rapport, ben ik blij dat ik nu geen wiskunde meer heb!
If you spread your wings, you can fly away with me.
zo een goed punt heb ik nog nooit voor wiskunde gehad, voor zo een so waar heel de klas bijna een 10 voor had, had ik een 5. mijn hoogste punt was vorig jaar een 8 ofzo en dat is echt een wonder haha, ik sta altijd maximaal een 5 op mn rapport, ben ik blij dat ik nu geen wiskunde meer heb!
mijn hoogste cijfer voor wiskunde is een 10.
en mijn laagste een 1,4