• Liam Payne wordt beschuldigd van de moord op zijn vriendin. Hij wordt naar het beruchte eiland Alcatraz gestuurd, een plek vol moordenaars, psychopaten en andere zware criminelen. Daar raakt hij bevriend met vier andere jongens. Al gauw wordt Liam op het matje van [naam] geroepen, de directrice van de gevangenis. Zij vertelt hem over de 'Death Races' en ook dat viervoudig winnaar en publiekslieveling Frankenstein bij zijn laatste race is verongelukt. [naam] wil dat Liam zijn plaats inneemt, maar wil Liam dat wel?

    Het is gebaseerd op de film 'Death Race'.

    Die film was gisteren op tv en ik vond hem zo leuk!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    sorry hoor maar ik vind het niet echt zo orgineel


    You can't not look cool with a crossbow.

    leuke film, maar het verhaal daarop baseren? Nee.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    leuke film, maar het verhaal daarop baseren? Nee.


    Ex astris, sciencia

    Kom op mensen niet altijd zo negatief! Het is inderdaad een geweldige film en ik zou het wél orgineel vinden om daar een story rond te schrijven. Want ik denkt niet dat er op Q nog zo'n story bestaat. Doen dus, en laat je me weten als het erop staat is (:?


    Stop trying to control everything and just let go.

    Origineler dan al die andere girl-meets-famous-guy-and-falls-in-love-fanfics.
    Doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    sws doen!

    vertel maar als hij erop staat.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    StoryBelle schreef:
    Origineler dan al die andere girl-meets-famous-guy-and-falls-in-love-fanfics.
    Doen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    StoryBelle schreef:
    Origineler dan al die andere girl-meets-famous-guy-and-falls-in-love-fanfics.
    Doen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Waarom dan perse over Liam Payne. Wat heeft dat voor meerwaarde in dit verhaal?

    StoryBelle schreef:
    Origineler dan al die andere girl-meets-famous-guy-and-falls-in-love-fanfics.
    Doen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel