• Five Boys with one dream, born to sing as a band ONE DIRECTION
    Since we've got the infection, we only can talk about them.
    but no worry, we like it & are really proud to be a fan!
    They light up our world like nobody else.






    Lieve schatjes, ik wil jullie even vertellen dat ik echt blij ben jullie te kennen. Stuk voor stuk zijn jullie uniek, geweldig en nog zoveel meer. ik weet dat als er iets is, ik het tegen jullie kwijt kan. Bedankt daarvoor Liefies! love y'all <33

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 18:10 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Snickers schreef:
    (...)Heb alleen Windows Movie Maker


    En welke versie? (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Damn, wat heb ik toch weer goede vrienden >.<

    ChaeRim schreef:
    (...)

    En welke versie? (:
    De nieuwste volgens mij. Weet niet hoe die heet haha (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    Damn, wat heb ik toch weer goede vrienden >.<


    oei, wat is er?


    i'm broken, do you hear me.

    Snickers schreef:
    (...)De nieuwste volgens mij. Weet niet hoe die heet haha (:


    Waarschijnlijk zie je allemaal vierkantjes waarin je het moet slepen toch?
    Als je naar ''beeld'' gaat, bovenaan zie je ''storyboard'' staan en ''tijdlijn''
    Dan druk je tijdlijn aan en dan zie je dat het strepen zijn, hiermee kan je veel beter werken. Sleep het groene streepje naar de exacte plek waar je het wil splitsen en klik je splitsen daar vlak boven aan de rechter kant.
    En dan klik je op het stuk dat je weg wilt hebben en kan je op delete drukken. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    Damn, wat heb ik toch weer goede vrienden >.<


    What's wrooooong? <'3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    NOOOOOO, ik had liever Moves Like Jagger als nr. 1.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    oei, wat is er?

    Ach ik heb verteld ja dat ik een beetje ruzie heb? Nou er is een groepje (die nog best groot is ook) op school, die waarschijnlijk wel voor haar op komen, tegen mij. En zo'n vriendin zegt dat ze niet problemen met hen wil, omdat ze best bang voor hen is. Maar ik kom wel voor anderen op... Like there is nobody for me >.<
    Daar zit ik best wel mee. Dan heb ik ook zoiets van: waarom zou ik jou nog helpen?
    Trouwens ik kwam niet voor haar op vrijdag, maar voor een andere vriendin... Maar nog steeds, ik zou haar ook helpen. En dat weet ze, ik ben niet bang voor hun, maar als ik alleen ben dan... tja?

    Narry schreef:
    (...)
    Ach ik heb verteld ja dat ik een beetje ruzie heb? Nou er is een groepje (die nog best groot is ook) op school, die waarschijnlijk wel voor haar op komen, tegen mij. En zo'n vriendin zegt dat ze niet problemen met hen wil, omdat ze best bang voor hen is. Maar ik kom wel voor anderen op... Like there is nobody for me >.<
    Daar zit ik best wel mee. Dan heb ik ook zoiets van: waarom zou ik jou nog helpen?
    Trouwens ik kwam niet voor haar op vrijdag, maar voor een andere vriendin... Maar nog steeds, ik zou haar ook helpen. En dat weet ze, ik ben niet bang voor hun, maar als ik alleen ben dan... tja?


    Ja ik begrijp wel wat je bedoelt, ik vind het ook wel gemeen van haar eigenlijk. ik bedoel je vriendin is nog steeds belangrijker dan dat groepje vind ik


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Ja ik begrijp wel wat je bedoelt, ik vind het ook wel gemeen van haar eigenlijk. ik bedoel je vriendin is nog steeds belangrijker dan dat groepje vind ik

    Maar ze denkt om haar zelf, want zij is bang voor ze >.< Srsly? Je laat je toch niet intimideren door een groepje kleuters die denk dat ze alles zijn :s

    Narry schreef:
    (...)
    Ach ik heb verteld ja dat ik een beetje ruzie heb? Nou er is een groepje (die nog best groot is ook) op school, die waarschijnlijk wel voor haar op komen, tegen mij. En zo'n vriendin zegt dat ze niet problemen met hen wil, omdat ze best bang voor hen is. Maar ik kom wel voor anderen op... Like there is nobody for me >.<
    Daar zit ik best wel mee. Dan heb ik ook zoiets van: waarom zou ik jou nog helpen?
    Trouwens ik kwam niet voor haar op vrijdag, maar voor een andere vriendin... Maar nog steeds, ik zou haar ook helpen. En dat weet ze, ik ben niet bang voor hun, maar als ik alleen ben dan... tja?


    Awwh, das kut ja. Maar dat is het ook een nadeel als je angstige vriendinnen hebt, maar alsnog, ik heb ook angstige vriendinnen maar zij kunnen echt alles aan als ik bij ze ben dus opzich zou 't ook bij andere zo kunnen zijn lijkt me? Misschien willen ze 't ook gewoon niet. :/
    I wish I could be there for ya.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hee schatjess <33

    men het was tering druk -.-
    en ik heb een hele bestelling laten vallen omdat ik door mijn enkel ging -.-

    heb ik iets gemist?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk zie je allemaal vierkantjes waarin je het moet slepen toch?
    Als je naar ''beeld'' gaat, bovenaan zie je ''storyboard'' staan en ''tijdlijn''
    Dan druk je tijdlijn aan en dan zie je dat het strepen zijn, hiermee kan je veel beter werken. Sleep het groene streepje naar de exacte plek waar je het wil splitsen en klik je splitsen daar vlak boven aan de rechter kant.
    En dan klik je op het stuk dat je weg wilt hebben en kan je op delete drukken. (:
    DANKJEEEEE (: ik heb het gevonden (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)DANKJEEEEE (: ik heb het gevonden (:


    Graag gedaan. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Chanou ik heb even een vraagje. Je zou alleen taekwondo mogen gebruiken als verdediging. Maar wat nou als iemand je slaat en je weert dat af, mag je dan nog terug slaan/trappen? Of moet daarvoor de klap echt raak zijn? x'D