• Cocktails!

    Voor de iets minder slimme (of misschien wel dronken) mensen onder ons:
    Een cocktail is mengsel van twee of meerdere (alcoholische) dranken.
    Het gamma aan cocktails en mixdrankjes is legio, ze bestaan in alle kleuren, met of zonder alcohol, met ijsblokjes, met vers fruit, met honing. - Wikipedia.




    Nou, dit is dus mijn nieuwe username, Cocktails! Ik kwam er plots op en deze bleek nog niet bezet te zijn en dus heb ik deze genomen en ook m'n hele profiel erop aangepast. En voor de pony's: I'm sorry! Maar misschien wordt ik er nog wel eens eentje, maar helaas dus niet deze keer. Maar vanaf nu is Chicklit dus Cocktails. Zo en nou hoop ik dat iedereen me nog blijft herkennen, ondanks dat ik alweer van username veranderd ben.

    Who likes and who has drunk a cocktail before? :9~

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 17:47 ]


    “Love is a contradiction.”

    Dudley schreef:
    (...)



    Wat? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    StoryBelle schreef:
    (...)

    I do need hugs. (no_chears)

    On-topic: Het is ook mooi hoor :Y)


    *hugs*


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nee mevrouw, ik kan beter engels dan nederlands dus ik ken dat woordje :Y)
    Bovendien, met het achterste stuk (tail=staart) erachter wordt t NOG leuker :D

    Ach so, het is een Engelse pony, yeah!
    Haha, dat tail staart is wist ik wel, misschien ben ik dan nog deels pony. En deels dat andere, maar dat ga ik niet uitspreken (cat).


    “Love is a contradiction.”

    Cocktails zijn lekker! :3
    Iemand die ik ken had iets van Sprite, Safari en Wodka ofzo voor me gemaakt en mán ik was dronken na 2 van die dingen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Me likes cocktails, once in a while. No Alwin, I mean the drinks, or maybe even the tails, but shut up about the cocks.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Cocktails schreef:
    (...)
    Ach so, het is een Engelse pony, yeah!
    Haha, dat tail staart is wist ik wel, misschien ben ik dan nog deels pony. En deels dat andere, maar dat ga ik niet uitspreken (cat).

    :OStiekem ben je een jongen met een staart!


    quidquid excusatio prandium pro

    I actually despise alcohol, but the name is nice.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    I drink them all the time. Bloody Mary, Mai-tai, Caipirinha, Martini, Piña Colada
    Mojito's, Maragritas, Black Russian. LOVE.