• een stuk van een clipje of aflevering zetten bij movie maker?. Ik wil gewoon een stukje van een aflevering doen, maar ik weet niet hoe ik dat precies moet doen.

    Weten jullie het?


    X.

    Downloaden?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glameow schreef:
    Downloaden?


    Ja , dat weet ik wel. Maar bijvoorbeeld ik wil een stukje van een clipje hebben, maar hoe moet ik dat dan doen?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 14:57 ]

    Ik werk met iMovie.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Je plakt het in de balk van windows movie maker en knipt langs de zijkanten het overbodige eraf? Of is dit niet wat je bedoelt?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Continue schreef:
    Ik werk met iMovie.


    Is dat een gratis programma? En kan je er toevallig met een groen scherm werken?


    If we had not a soul, music would have created it.

    xXSunShineXx schreef:
    (...)

    Ja , dat weet ik wel. Maar bijvoorbeeld ik wil een stukje van een clipje hebben, maar hoe moet ik dat dan doen?


    Uhm, ligt eraan waarmee je werkt. Als je een programma gebruikt zoals Windows Movie Maker moet je die gewoon splitsen, dat is niet zo moeilijk. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Padalecki schreef:
    Je plakt het in de balk van windows movie maker en knipt langs de zijkanten het overbodige eraf? Of is dit niet wat je bedoelt?


    Okay bedankt!

    en hoe moet je dan eigenlijk het geluid uitzetten?

    xXSunShineXx schreef:
    (...)

    Okay bedankt!

    en hoe moet je dan eigenlijk het geluid uitzetten?


    Bij bewerken en dan videovolume (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    xXSunShineXx schreef:
    (...)

    Okay bedankt!

    en hoe moet je dan eigenlijk het geluid uitzetten?


    Links zie je voor de balk ergens een klein plusje staan. Daar klik je op en dan komt er een andere balk onder de balk met je video's. Je klikt met rechtermuisknop op het fragment op deze tweede balk en kiest voor 'geluid dempen'. (Ik heb wmm niet op deze pc staan, dus ik kan het niet precies nakijken, maar het is zoiets. ) Laat maar weten als je het niet vind! Ik wil gerust helpen, ook als je nog andere vragen hebt ivm wmm. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Is dat een gratis programma? En kan je er toevallig met een groen scherm werken?

    Dat is het standaard bewerk programma op een Mac.