• Ja kijk, ik had net het Welk liedje luister jij-topic gesloten omdat ik het max. berichten had bereikt dus wou ik meteen een nieuw aanmaken, nu krijg ik de boodschap: Melding: Op spam te voorkomen kun je maar eens per 5 minuten een nieuw topic openen!
    Maar ik heb vandaag nog geen topic geopend, alleen maar eentje gesloten. Dat is toch gewoon incorrect dan idk? :-)
    Ondertussen heb ik het topic al aangemaakt, dus daar gaat het niet om en heb ik weer 5 min moeten wachten om deze te openen maar ok :Y)

    Ik vind het gewoon onzin dat je maar een topic per vijf minuten mag openen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Ik vind het gewoon onzin dat je maar een topic per vijf minuten mag openen.

    Gewoon om te voorkomen dat je allemaal van die nutteloze topics gaat openen. Ik snap het wel.
    @Renegade. Das idd best hinderlijk..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    PrincesSnape schreef:
    Ik vind het gewoon onzin dat je maar een topic per vijf minuten mag openen.


    Het is voor de moderators wel fijn, dat als je om 7 uur in de ochtend voor de lol even op quizlet kijkt, dat je niet opeens 20 meldingen en 30 topics vol forumspam tegen komt, omdat iemand het grappig vond om een nieuw account aan te maken en maar even het hele forum vol te spammen. En dat gebeurt vaak genoeg, dus hebben we dit ingesteld. Zo'n onzin is het niet en er zijn genoeg fora waar je een maximum aantal topics per dag aan mag maken. Je kunt heus wel 5 kleine minuutjes wachten met een topic aanmaken, lijkt mij dan toch.

    @Renegade, dat klopt. Er was een klein probleempje met de site op dat gebied. Als het goed is zou het ondertussen opgelost moeten zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb het ook eens gehad,
    maar dan wachtte ik 5 minuutjes en kon het weer wel (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.