• hey mensjes <3

    ik mag eindelijk een tattoo van me moeder ;D

    ik zat te denken aan een hartje op me pols.

    zal ik het doen of niet?


    El Diablo.

    In mijn ogen klinkt het van 'yes ik mag nu een tattoo, maar hm, wat voor één?'
    Ik vind dat je pas een tattoo moet nemen als het 100% zeker weet welke je wilt, waar je 'm wilt en waarom je wilt en dat je ervan overtuigd bent dat die betekenis nog even sterk is als je later oud en uitgezakt bent zodat je er dan geen spijt van zult krijgen. Van een hartje op je pols krijg je dat echt wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als jij het wilt moet je het doen, persoonlijk zou ik (ALS ik überhaubt een tattoo neem) iets met een betekenis doen, maar als dat hartje een betekenis voor jou heeft moet je het gewoon doen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sorry hoor maar het gaat erom of jij het wil, wat wij denken maakt echt niks uit zolang je het zelf leuk vind voor eeuwig(krul)


    =

    Als je ons al moet vragen of je het wil doen, dan zou ik het niet eens doen.


    -

    Het is jouw beslissing. Maar je moet er wel 100% zeker van zijn he. Een tattoo is voor de rest van je leven ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is jou eigen keuze, maar ik wil ook een tattoo! Op mijn Linkerhand!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik heb een tattoo op mijn onderarm met de tekst:
    To see the light, you have to risk the dark.

    leuk!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    (Y) moet je doen, ik krijg ook een tattoo van mijn verloofde > een vlindertje !!
    :8 al weet ik nog niet waar ik dat vlindertje wil hebben


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    klinkt wel leuk, mn lerares voor bio heeft een tattoo op dr pols, een vlinder. wat ik ook heel mooi vond!

    Teken het erop met een tattoo pen en als je het daarna nog wil, dan doen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague