• Ik moest vanmiddag voetballen. In het begin ging het nog wel maar toen we 1-0 voor kwamen werden ze al wat chagerijnig. In de tweede helft waren ze echt chagerijnig. Omdat ik mijn tegenstander niet goed kon bijhouden deed ik steeds leunen tegen hem aan zodat hij niet weg kan. Maar die jongen werd een beetje pissig op. Hij schold ook mijn teamgenoten uit en zei dat we onsportief waren. Ik weer leunen tegen hem aan slaat hij me tegen mijn ja, schouder aan. Ik terug slaan tegen zijn borstkast. Hij chagerijnig. Begint die te schelden ik terug schelden. Scheids had niets in de gaten. Toen begon heel het team wat te schelden en zeiden ze dat we onsportief waren. Toen zei ik dat ze dat zelf niet waren, en toen zei mijn tegenstander 'hou jij eens een keer je kop dicht' en toen zei ik dat die zelfs is zijn mond moest dichthouden en toen zei hij niets meer. Het waren echt een stelletje sukkels + 3 kwart van het team waren eens niet knap.

    Degene die aan een sport doen, wat is jullie ervaring met tegenstanders?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:25 ]


    <3

    '+ 3 kwart van het team waren eens niet knap. ' Ja, dat is ook echt het belangrijkste. (cat) Wel heel belachelijk dat ze niet tegen hun verlies kunnen.
    Ik doe niet aan sport. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik doe een sport waar ik geen tegenstanders heb (:


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ja, daar heb ik ervaring mee. Heel gezellig altijd. ^.^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    iPotter schreef:
    '+ 3 kwart van het team waren eens niet knap. ' Ja, dat is ook echt het belangrijkste. (cat) Wel heel belachelijk dat ze niet tegen hun verlies kunnen.
    Ik doe niet aan sport. (krul)


    Nee, dat is niet het belangrijkste maar ze denken dat ze oh zo geweldig zijn, en ik beoordeel altijd een uiterlijk van een jongen.:$


    <3

    Mijn hele volleybalteam zit altijd helemaal te roddelen over de anderen en hoe slecht en lelijk ze zijn. Terwijl ik daar maar zo zit van: boeit me niet, ik wil gewoon die wedstrijd winnen. :') Maar meestal kijken ze echt enorm op ons neer en doen ze gewoon tuttig. Echt, wat heeft dat voor zin?


    wth.

    normaal gaan al die jongens van de tegenstander altijd tegen mij praten HAHA. en een keer moest ik op de plek spelen voor die wissels van de tegenstanders, en toen gingen ze helemaal fluiten naar mij enzo. en toen zei 1 van die jongens, ja waarom zit je niet bij de dames? toen zei ik ja omdat ik dit leuker vind, zegt ie oh je bent wel goed HAHA. maar nu denk ik er toch over om naar dames team te gaan ;x ik zit trouwens ook op voetbal (+

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 17:47 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    normaal gaan al die jongens van de tegenstander altijd tegen mij praten HAHA. en een keer moest ik op de plek spelen voor die wissels van de tegenstanders, en toen gingen ze helemaal fluiten naar mij enzo. en toen zei 1 van die jongens, ja waarom zit je niet bij de dames? toen zei ik ja omdat ik dit leuker vind, zegt ie oh je bent wel goed HAHA. maar nu denk ik er toch over om naar dames team te gaan ;x ik zit trouwens ook op voetbal (+


    haha. Het is wel altijd irritant dat ze dan naar je staren en dat mensen altijd vragen 'waarom speel je niet bij de dames?' *zucht*


    <3

    Mayfly schreef:
    Mijn hele volleybalteam zit altijd helemaal te roddelen over de anderen en hoe slecht en lelijk ze zijn. Terwijl ik daar maar zo zit van: boeit me niet, ik wil gewoon die wedstrijd winnen. :') Maar meestal kijken ze echt enorm op ons neer en doen ze gewoon tuttig. Echt, wat heeft dat voor zin?


    Wie kijkt er op jullie neer, jouw team of jullie tegenstanders?


    <3

    Als ik dit zo hoor, was jij inderdaad niet erg sportief. Hoewel het wel wat uit de hand liep, begrijp ik je tegenstander wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Als ik dit zo hoor, was jij inderdaad niet erg sportief. Hoewel het wel wat uit de hand liep, begrijp ik je tegenstander wel.


    Hun begonnen. Na de wedstrijd wilde we ze nog een hand geven en zeggen goed gespeeld maar ze sloegen onze handen gewoon weg.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:29 ]


    <3

    Parfaite schreef:
    (...)

    haha. Het is wel altijd irritant dat ze dan naar je staren en dat mensen altijd vragen 'waarom speel je niet bij de dames?' *zucht*
    hmm ja inderdaad, maar ik speel als sinds mijn 5e bij de jongens, toen moest ik 1 jaar in een meisjes team, en toen kwam ik hier weer terug bij de jongens, maar ik heb zaterdag een x mee gedaan met dames, en dat was wel heel erg leuk, dus ik denk daar nu wel over haha.
    En vandaag bij mijn wedstrijd zeiden zo van die mensen aan de kant; JE LAAT JE GEWOON WEGRENNEN DOOR EEN MEISJE. en toen dacht ik echt; HA lekker voor je ;x


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)hmm ja inderdaad, maar ik speel als sinds mijn 5e bij de jongens, toen moest ik 1 jaar in een meisjes team, en toen kwam ik hier weer terug bij de jongens, maar ik heb zaterdag een x mee gedaan met dames, en dat was wel heel erg leuk, dus ik denk daar nu wel over haha.
    En vandaag bij mijn wedstrijd zeiden zo van die mensen aan de kant; JE LAAT JE GEWOON WEGRENNEN DOOR EEN MEISJE. en toen dacht ik echt; HA lekker voor je ;x


    Ik speel ook al sinds mijn 5e bij de jongens, als enigste meisje. Ik heb wel af en toe met de meisjes en pas met de dames meegedaan maar ik vind het bij de jongens veel leuker. Haha, soms zeggen leiders dat en dan moet ik echt heel hard lachen.


    <3

    Ik heb gevolleybalt en ik was zacht gezegd niet zo'n liefje in het veld.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, een vriendin van me op het VMBO had ongeveer dezelfde shit. Ze werd daarna nog twee jaar lastiggevallen door zo'n klerehoer vanwege een fucking voetbalwedstrijd.
    Had ik toen maar de ballen die ik nu had, denk ik dan..


    No growth of the heart is ever a waste