• Ik heb de benaming van een bepaalde stoornis/syndroom nodig die ik wel wist maar op de een of andere manier vergeten ben. Ik kan hem niet vinden op het internet en kom dan telkens uit bij borderline of zelfverminking. Voor de duidelijkheid; ik heb dit nodig voor een verhaal dus geen enge dingen gaan denken of what so ever (nerd).

    Om even uit te leggen wat ik zoek; Het is een ziektebeeld waarin mensen (vaak ouders) mensen om hen heen(bijvoorbeeld hun kinderen)opzettelijk iets aan doen, zodat ze bijvoorbeeld ziek worden of gewond raken en zij(als ouder/verzorgdende zijnde) daardoor aandacht krijgen doordat ze hun kinderen meenemen naar de arts of het ziekenhuis, etc.

    Wie mij hier het antwoord op kan geven is helemaal geweldig (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken wel een of andere ziekte waar je steeds denkt dat je ziek bent.
    Maar nee, sorry, ik kan je niet helpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geen idee, sorry! (:


    Never run out of reasons to smile...

    FUCK IK WEET WELKE JE BEDOELT!
    Ik ga meezoeken.


    To infinity and beyond •

    ik weet wel wat je bedoelt,
    maar ik weet de benaming er ook niet voor o:

    PrincesSnape schreef:
    Ik ken wel een of andere ziekte waar je steeds denkt dat je ziek bent.
    Maar nee, sorry, ik kan je niet helpen.
    Hypochondrie! Maar die bedoel ik niet :Y). Toch bedankt (krul)!


    Wie du mir, so ich dir.

    @Maiko. Dankjewel :Y)
    @mimimoshpit. Irritant he, als het gewoon op het puntje van je tong ligt maar je er niet op komt ;_____;!
    @Torchic. No problem :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Münchhausen by proxy


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kom niet verder dan Münchhausen, maar dat doen die ouders niet, maar die mensen zelf. Dacht ik :')

    /House

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 13:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Ik kom niet verder dan Münchhausen, maar dat doen die ouders niet, maar die mensen zelf.

    Jawel :'D Mensen met dat syndroom doen zoiets juist vaak bij hun kinderen of zelfs huisdieren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    Münchhausen by proxy
    Wiki:"Kenmerkend voor de ziekte is dat de lijder aan deze aandoening om persoonlijke aandacht van medische hulpverleners vraagt, door een aan zijn zorg toevertrouwd kind of soms ook huisdier ziektes, kenmerken van ziektes, of verwondingen toe te brengen en als patiënt aan deze hulpverleners aan te bieden." Dankjewel!!!! :Y) Jullie zijn the best! Dit topic mag dicht (krul)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 13:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Jawel :'D Mensen met dat syndroom doen zoiets juist vaak bij hun kinderen of zelfs huisdieren.

    Nou dan hebben ze er bij House een verkeerd beeld van gegeven hoor D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Slotje dan ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.