• Hee,,
    Ik en TaraxBill gaan samen een nieuwe serie starten. Alleen hebben we nog rollen nodig.
    Verassing 1: sayXkiss
    Verassing 2:
    Verassing 3: BOxMASTERLYK
    Verassing 4: xNIJNTJE
    Verassing 5:
    Verassing 6: KimxGeorg
    Verassing 7: CookieMurder
    Verassing 8: CandyQueenx3
    Verassing 9: PersianRose

    Het verhaal gaat over drie vriendinnen die schaatsen bij Holliday on Ice. Dan valt er 1 keihard

    We willen graag weten:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd in de Quiz:
    Karakter:
    Like's:
    Dislike's:
    Foto(geen scene please):
    Tekst:


    Music is the new sex

    niemand???:(

    Tiet Tiet Tiet Tiet Tietsenbord! Ik heb een Tietsenbord, ik heb een Tietsenbord! Ik heb een Tietsenbord, een heel lief Tietsenbord!


    Bored.

    Tiet Tiet Tiet Tiet Tietsenbord! Ik heb een Tietsenbord, ik heb een Tietsenbord! Ik heb een Tietsenbord, een heel lief Tietsenbord!

    Oe,I like^^ Daar moet je een liedje over makenxD


    Music is the new sex

    (...)
    Oe,I like^^ Daar moet je een liedje over makenxD
    Dat wordt de Carnavalskraker van 2009, jongeh! _O_


    Bored.

    (...)Dat wordt de Carnavalskraker van 2009, jongeh! _O_

    Jaa^^ Dan moet jij wel in je 1'tje optreden he:P


    Music is the new sex

    Geef mij maar een rolletje! ^^
    Ga nu info zoeken!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam: Michelle

    Leeftijd in de Quiz: 17

    Karakter: Bitchy, lief, Eigenwijs, Grappig, Sarcastisch, betrouwbaar en behulpzaam

    Like's: Shoppen, Feesten, Alcohol

    Dislike's: Regen, Dronken mensen, Fietsen, Winter, Huppels

    Foto(geen scene please): Coming soon!

    Tekst:

    Heey Chick!

    Ik ben dus Michelle en zoals je op die foto hierboven kan zien; heb ik bruine haartjes en bruine ogen! Ik ben verslaafd aan Alcohol , Shoppen, Feesten.. Ojaa en ik ben ook verslaafd aan smexy jongens! Ik ben ook nog eens 17 jaartjes jong! Voor degene die dat willen weten! Mijn stopwoordje is smexy of sexy, waarom? Ik vind dat gewoon super leuke woorden! Ik heb een enorme hekel aan huppels omdat die gewoon denken alles te zijn en over iedereen denken de baas te kunnen zijn
    ik vind het prima als ze over iedereen de baas willen spelen, als ze dat maar niet bij mij doen die sukkels >< Ik heb ook een hekel aan dronken mensen omdat die soms veel te ver gaan op Seksueel gebied en geloof me dat is echt niet leuk! [heb er ervaring mee] En verder heb ik niks meer tegen jullie te zeiken [a]!

    Bubaaai!<3

    (...)
    Jaa^^ Dan moet jij wel in je 1'tje optreden he:P

    Whaha, doesn't matter. Ik heb al vaker in mn eentje op het podium gestaan en met de Carnaval is iedereen toch zo vreselijk zat dat ze mijn gejank niet eens meekrijgen >.<


    Bored.

    Naam: Michelle

    Leeftijd in de Quiz: 17

    Karakter: Bitchy, lief, Eigenwijs, Grappig, Sarcastisch, betrouwbaar en behulpzaam

    Like's: Shoppen, Feesten, Alcohol

    Dislike's: Regen, Dronken mensen, Fietsen, Winter, Huppels

    Foto(geen scene please): Coming soon!

    Tekst:

    Heey Chick!

    Ik ben dus Michelle en zoals je op die foto hierboven kan zien; heb ik bruine haartjes en bruine ogen! Ik ben verslaafd aan Alcohol , Shoppen, Feesten.. Ojaa en ik ben ook verslaafd aan smexy jongens! Ik ben ook nog eens 17 jaartjes jong! Voor degene die dat willen weten! Mijn stopwoordje is smexy of sexy, waarom? Ik vind dat gewoon super leuke woorden! Ik heb een enorme hekel aan huppels omdat die gewoon denken alles te zijn en over iedereen denken de baas te kunnen zijn
    ik vind het prima als ze over iedereen de baas willen spelen, als ze dat maar niet bij mij doen die sukkels >< Ik heb ook een hekel aan dronken mensen omdat die soms veel te ver gaan op Seksueel gebied en geloof me dat is echt niet leuk! [heb er ervaring mee] En verder heb ik niks meer tegen jullie te zeiken [a]!

    Bubaaai!<3

    Welke rol^^xD


    Music is the new sex

    (...)
    Whaha, doesn't matter. Ik heb al vaker in mn eentje op het podium gestaan en met de Carnaval is iedereen toch zo vreselijk zat dat ze mijn gejank niet eens meekrijgen >.<

    Hmm,dan zetten we het maar gelijk op youtube. Dan kunnen we het nog 100x overzienxD


    Music is the new sex

    (...)
    Whaha, doesn't matter. Ik heb al vaker in mn eentje op het podium gestaan en met de Carnaval is iedereen toch zo vreselijk zat dat ze mijn gejank niet eens meekrijgen >.<

    OEEEE Mag ik dan meedoen (A)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    maakt niet uit wleke rol kijk maar welke het beste bij mij past [a]!

    En hier is het plaatje ;

    http://www.tvpredictions.com/hewitt1.jpg

    Wat een mensen zeg-_-


    Music is the new sex

    Rol: Verassing 7

    Naam: Patricia

    Leeftijd in de Quiz: 18

    Karakter: lief,eigenwijs,soms bitchy

    Like's: Lolly's, Skaten,Shoppen,Uitgaan

    Dislike's: Mensen die liegen, Huppelkutten:W,Spinnen

    Foto(geen scene please):http://media.miamiherald.com/smedia/2007/09/14/10/503-gossipgirl1.embedded.prod_affiliate.56.JPG

    Tekst: Heey ik ben Patricia en ben 18 jaar. ik ben lief,eigenwijs en soms bitchy. ik hou van Skaten,Shoppen,Uitgaan en ik heb een ongelofelijke hekel aan Mensen die liegen, Huppelkutten:W,Spinnen. ik mijn vrije tijd ben ik aan het computeren of muziek aan het luisteren>< but ik ga weer Ciaoo xx


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Meer rollen!!


    Music is the new sex