• Ik snap het niet.
    Waarom is Neville met een vage Hannah Abbott getrouwd, en Luna met ene Rolf Scamander? Ik bedoel maar, hoorden die zeg maar niet met elkaar te trouwen?
    Ze moesten aan lampen hangende kinderen krijgen die tijdschriften ondersteboven lazen :'c

    Even om dit nuttig te houden; wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 1:39 ]


    -

    vroeg me hetzelfde af.


    -

    4everKaulitz schreef:
    vroeg me hetzelfde af.

    Ik vind het veel beter zo. Die twee pasten totaal niet bij elkaar in mijn ogen en anders was dat verhaal nog voorspelbaarder.


    Olive

    Kathryn schreef:
    Ik vind het veel beter zo. Die twee pasten totaal niet bij elkaar in mijn ogen en anders was dat verhaal nog voorspelbaarder.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Dan heb ik medelijden met die kinderen ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kathryn schreef:
    Ik vind het veel beter zo. Die twee pasten totaal niet bij elkaar in mijn ogen en anders was dat verhaal nog voorspelbaarder.

    + het is ook helemaal niet realistisch dat iedereen met z'n schoolliefde trouwt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dude. In de boeken zijn ze niet eens verliefd op elkaar :'D


    SLOAN.

    Parabatai schreef:
    Dude. In de boeken zijn ze niet eens verliefd op elkaar :'D

    In 7.2 zegt Neville dat ie Luna moet vinden om te zeggen dat ie dol op haar is =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    In 7.2 zegt Neville dat ie Luna moet vinden om te zeggen dat ie dol op haar is =D

    dat is de film dus ja
    en in het BOEK staat dat nergens


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kathryn schreef:
    Ik vind het veel beter zo. Die twee pasten totaal niet bij elkaar in mijn ogen en anders was dat verhaal nog voorspelbaarder.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    DancingDead schreef:
    (...)
    dat is de film dus ja
    en in het BOEK staat dat nergens

    Wow, relax x) Het kan toch ook zijn dat JKR dat in het script had gezet ofzo?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    In 7.2 zegt Neville dat ie Luna moet vinden om te zeggen dat ie dol op haar is =D


    Da's de film. Boek is heel anders dan de film. Harry is veel slimmer in het boek :'D


    SLOAN.

    Ik vind dat eigenlijk ook echt jammer.. ):


    Let the Night embrace you

    Kathryn schreef:
    Ik vind het veel beter zo. Die twee pasten totaal niet bij elkaar in mijn ogen en anders was dat verhaal nog voorspelbaarder.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    geen idee, nog nooit over angedacht