• LOVE THE NUMBER ^^




    we wanna own it.
    5 october.
    One band is coming to Holland.
    our dream.
    One direction


    Some things are changing too much.

    Bloomsbury schreef:
    (...)Wedden dat ze daarom niet goed deden met die wedstrijd? Ze dachten natuurlijk: We gaan wel naar Amsterdam, dat is niet zo ver!
    Nou, ik ga aan de grens staan, en als er duitsers aankomen, jaag ik ze persoonlijk terug!
    hmm ze wisten toen natuurlijk nog niet waar ze zouden komen in Nederland. maar ik vind dat ze lekker daar moeten blijven en daar het lekker uit moeten zoeken hoe ze ze willen zien, maar ga dan niet plekken van Nederlanders jatten.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)hmm ze wisten toen natuurlijk nog niet waar ze zouden komen in Nederland. maar ik vind dat ze lekker daar moeten blijven en daar het lekker uit moeten zoeken hoe ze ze willen zien, maar ga dan niet plekken van Nederlanders jatten.
    Echt he, stomme duitsers (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bloomsbury schreef:
    (...)Echt he, stomme duitsers (no_chears)

    Dankje :/ Ik ben één achtste Duits x'D hahah
    Dus mijn moeders opa is een Duitser (krul)

    ik vind het ook niet kunnen van ze eigenlijk, gun de nederlanders eens wat, zo hard hun best gedaan, terecht gewonnen !


    i'm broken, do you hear me.

    Grappig hoe mensen hier op q eerst een jaar jonger dan je zijn en dan ineens BOEM een jaar ouder dan je x'D Hahaha fail

    Narry schreef:
    Grappig hoe mensen hier op q eerst een jaar jonger dan je zijn en dan ineens BOEM een jaar ouder dan je x'D Hahaha fail


    Huh hoebedoel je? xd


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Huh hoebedoel je? xd

    Nou kijk dan staat er op het profiel dat iemand 13 is, al een hele tijd zeg maar. En dan ineens zijn ze 15? Das knap (nerd)

    Narry schreef:
    (...)
    Nou kijk dan staat er op het profiel dat iemand 13 is, al een hele tijd zeg maar. En dan ineens zijn ze 15? Das knap (nerd)


    inderdaad, die kan toveren xd


    i'm broken, do you hear me.

    Narry schreef:
    (...)
    Dankje :/ Ik ben één achtste Duits x'D hahah
    Dus mijn moeders opa is een Duitser (krul)
    Oke, niet alle duitsers, maar echt heel veel duitsers mag ik niet zo, op vakantie en zo, stomme mensen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga eten, doeidoei xxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eetsmakelijk <3
    Byeee xoxoxox

    EETSMAKELIJK <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    echt Chelsea ik hoop dat je niet hoeft te werken en dat wij dan zaterdag kunnen afspreken! alleen heb ik 's ochtend wel eerst een wedstrijd.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bloomsbury schreef:
    Ik ga eten, doeidoei xxx (wedding)


    Smakkelijk <333


    i'm broken, do you hear me.

    NIAM schreef:
    echt Chelsea ik hoop dat je niet hoeft te werken en dat wij dan zaterdag kunnen afspreken! alleen heb ik 's ochtend wel eerst een wedstrijd.


    oh maar dat is geen probleem hoor :D
    en ik hoo phet ook !


    i'm broken, do you hear me.