• LOVE THE NUMBER ^^




    we wanna own it.
    5 october.
    One band is coming to Holland.
    our dream.
    One direction


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    Nou mijn ouders tonen ook lekker begrip >.<
    Ze zeggen dat het mijn eigen schuld is, dat ik ruzie heb en het boeit ze ook niks dat ik straks waarschijnlijk hartstikke word gepest op school. Leuke ouders...


    vas happennin'? :O


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Narry schreef:
    Nou mijn ouders tonen ook lekker begrip >.<
    Ze zeggen dat het mijn eigen schuld is, dat ik ruzie heb en het boeit ze ook niks dat ik straks waarschijnlijk hartstikke word gepest op school. Leuke ouders...

    hoe komt het dat je ruzie hebt dan?


    Flashing lights in my mind, going back to the time.



    ZIE ZAYN KIJKEN HAHAHHA


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:



    ZIE ZAYN KIJKEN HAHAHHA
    JA, IK KAN ZIJN KONT WEER ZIEN *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    robiinnx schreef:



    ZIE ZAYN KIJKEN HAHAHHA

    :9~ hahahah,


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    okee even iets heel anders maar ik vind het zo damm schattig:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BOEM, BEN IK WEER.
    Y U POSTING THAT PICTURE? I died 50 times now... Kan ik Harry ooit normaal aankijken, na die foto? ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    robiinnx schreef:



    ZIE ZAYN KIJKEN HAHAHHA

    Whahahha :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    Nou mijn ouders tonen ook lekker begrip >.<
    Ze zeggen dat het mijn eigen schuld is, dat ik ruzie heb en het boeit ze ook niks dat ik straks waarschijnlijk hartstikke word gepest op school. Leuke ouders...

    Wat is er gebeurd, tell me (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ChaeRim schreef:
    BOEM, BEN IK WEER.
    Y U POSTING THAT PICTURE? I died 50 times now... Kan ik Harry ooit normaal aankijken, na die foto? ;o


    ik denk als ik hem aankijk, dat ik superhard moet lachen hahaha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ugh, een vriendin werd nogal gepest en gestalkt, er zijn echt mensen die hele gemeen tegen haar doen, wat gewoon zielig is, maar zelf doet ze er niks aan en laat het allemaal maar gewoon gebeuren. Zo was het gister in de pauze weer, zo'n wicht gebon uit het niets tegen haar te schreeuwen. Dus ik zei dat ze normaal moest doen en dat ze echt zielig is, met alles dat ze doet en dat ze haar gewoon met rust moet laten. Naja ze werd toen boos op mij en het werd nogal schreeuwen door de kantine tegen elkaar x'D
    Ze denkt dat ze nogal populair is (zoals de meeste populaire kut kindjes bij me op school) en is het nu natuurlijk aan iedereen aan het door vertellen. En op twitter een beetje boos en sneu doen x'D
    Naja ik denk dat ik op school er nogal last van krijg, alleen omdat ik het op nam voor iemand die niet voor zichzelf kan opkomen >.<
    Ze zegt ook dat ze me wil gaan slaan..HAHAHAH moet ze proberen x'D

    Narry schreef:
    Ugh, een vriendin werd nogal gepest en gestalkt, er zijn echt mensen die hele gemeen tegen haar doen, wat gewoon zielig is, maar zelf doet ze er niks aan en laat het allemaal maar gewoon gebeuren. Zo was het gister in de pauze weer, zo'n wicht gebon uit het niets tegen haar te schreeuwen. Dus ik zei dat ze normaal moest doen en dat ze echt zielig is, met alles dat ze doet en dat ze haar gewoon met rust moet laten. Naja ze werd toen boos op mij en het werd nogal schreeuwen door de kantine tegen elkaar x'D
    Ze denkt dat ze nogal populair is (zoals de meeste populaire kut kindjes bij me op school) en is het nu natuurlijk aan iedereen aan het door vertellen. En op twitter een beetje boos en sneu doen x'D
    Naja ik denk dat ik op school er nogal last van krijg, alleen omdat ik het op nam voor iemand die niet voor zichzelf kan opkomen >.<
    Ze zegt ook dat ze me wil gaan slaan..HAHAHAH moet ze proberen x'D

    Ja, ik ken het, dat zijn echt van die irritante kutkindjes die denken dat ze allen zijn (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    Ugh, een vriendin werd nogal gepest en gestalkt, er zijn echt mensen die hele gemeen tegen haar doen, wat gewoon zielig is, maar zelf doet ze er niks aan en laat het allemaal maar gewoon gebeuren. Zo was het gister in de pauze weer, zo'n wicht gebon uit het niets tegen haar te schreeuwen. Dus ik zei dat ze normaal moest doen en dat ze echt zielig is, met alles dat ze doet en dat ze haar gewoon met rust moet laten. Naja ze werd toen boos op mij en het werd nogal schreeuwen door de kantine tegen elkaar x'D
    Ze denkt dat ze nogal populair is (zoals de meeste populaire kut kindjes bij me op school) en is het nu natuurlijk aan iedereen aan het door vertellen. En op twitter een beetje boos en sneu doen x'D
    Naja ik denk dat ik op school er nogal last van krijg, alleen omdat ik het op nam voor iemand die niet voor zichzelf kan opkomen >.<
    Ze zegt ook dat ze me wil gaan slaan..HAHAHAH moet ze proberen x'D

    iel zielig mensje hahaha.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Esther, aha van die kleuters -.-
    doet jou school dan serieus niks tegen pesten?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Blijkbaar niet?