• Hahaha, we waren net aan het praten over de hond en m'n vader 'mopperde' over d'r, omdat ze d'r nieuwe kluif nog niet had gepakt ... Zegt 'ie zó schattig "Ze mocht hem zelfs zelf uitzoeken van me!" Hahaha, awww! M'n moeder en ik smolten keihard! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, aww super lief!(H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn hond krijgt ook vaker een bot, maar dat laat hij ook een tijdje liggen xD

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 21:58 ]


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ik zie jou vader dat nog niet echt zeggen ofzo hahaha :'D


    -

    cuteee:9~


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hahaha, awwww. <33


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    Ik zie jou vader dat nog niet echt zeggen ofzo hahaha :'D


    Je hebt hetwel over z'n hond hè :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Je hebt hetwel over z'n hond hè :'D

    Kwijlbak hihi :'D

    Nee je hond is heel lief <3 En ik vind het ook schattig van je vader :'D


    -

    Aww. Wat schattig. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Genius schreef:
    (...)
    Kwijlbak hihi :'D

    Nee je hond is heel lief <3 En ik vind het ook schattig van je vader :'D


    Ik moet soms echt een theedoek gebruiken, omdat het dan weer een erge periode is :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Basturdo schreef:
    Hahaha, awwww. <33


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Severed schreef:
    (...)

    Ik moet soms echt een theedoek gebruiken, omdat het dan weer een erge periode is :')

    Ahbah ik vind dat echt vies :'D Ik draag wel een regenbroek als ik bij je kom


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ahbah ik vind dat echt vies :'D Ik draag wel een regenbroek als ik bij je kom


    Eet smakelijk :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.