• weet iemand of er een apparaatje bestaat dat je onder je kleding kan dragen of dat klein is en je in je zak kan doen dat alles opneemt wat er gezegt wordt??


    My heart is yours and so am I

    Volgens mij is het verboden om die dingen te gebruiken. Waarom wil je dit weten als ik het vragen mag?


    I was an angel living in the garden of evil

    Een.. afluisterapparaat? :l Ja, dat bestaat.
    Of je plakt gewoon je mobiel/camera aan je borst vast en record. tada.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, want ik heb een pen waarmee geluid kan opnemen(nerd)


    Physics is awesome

    Lovelyxxx schreef:
    Volgens mij is het verboden om die dingen te gebruiken. Waarom wil je dit weten als ik het vragen mag?


    oh fack..

    nou ik word gek van me ouders maar dan echt gek! ze maken afspraken van we gaan daar heen en alles en als het dan zover is zeggen ze dat ze dat niet hebben gezegt en alles en dan zeggen ze weer dat ik het verzin en dat het volgende week wel komt en daar wordt ik zo gek van.. klinkt raar weet ik


    My heart is yours and so am I

    Ja, dat bestaat.
    Bij het engels mondeling gebruiken de leraren altijd zo'n soort dingetje.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eyes schreef:
    Ja, want ik heb een pen waarmee geluid kan opnemen(nerd)


    Die wil ik!
    Waar heb je die gekocht? ._.

    bezemsteel schreef:
    (...)

    oh fack..

    nou ik word gek van me ouders maar dan echt gek! ze maken afspraken van we gaan daar heen en alles en als het dan zover is zeggen ze dat ze dat niet hebben gezegt en alles en dan zeggen ze weer dat ik het verzin en dat het volgende week wel komt en daar wordt ik zo gek van.. klinkt raar weet ik

    Als je ze opneemt maak je ze alleen maar boos, vrees ik. Praat hierover met ze, en vraag of jullie duidelijkere afspraken kunnen maken om misverstanden te voorkomen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Als je ze opneemt maak je ze alleen maar boos, vrees ik. Praat hierover met ze, en vraag of jullie duidelijkere afspraken kunnen maken om misverstanden te voorkomen.


    ik heb al vaker gezegt dat ik alles maar ga opnemen en dan zeggen ze ga je gang we hebben dat toch nooit gezegt.. dus boos worden ze denk niet


    My heart is yours and so am I

    Regenade schreef:
    (...)

    Die wil ik!
    Waar heb je die gekocht? ._.



    Volgens mij, heb ik hem gekregen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ja, want ik heb een pen waarmee geluid kan opnemen(nerd)


    war heb je die gekocht?:O


    My heart is yours and so am I

    Artikel dertien, sectie twee van de grondwet zegt "Het telefoon- en telegraafgeheim is onschendbaar, behalve, in gevallen bij de wet bepaald, door of met machtiging van hen die daartoe bij de wet zijn aangewezen."

    Volgens mij mag je dus niet zomaar iets opnemen, het bestaat inderdaad wel, maar het mag niet. Het kan wel met "spraakrecorder" op je mobiel overigens, maar het lijkt me niet verstandig om zoiets te doen.
    Sorry voor de passage uit de grondwet, maar ik had toevallig m'n boek maatschappijleer bij de hand en dan moet ik 'm gebruiken ook (cat).

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 19:55 ]


    “Love is a contradiction.”

    eh, je gsm? haha


    All I have in life, is my imagniation.

    Joker schreef:
    Een.. afluisterapparaat? :l Ja, dat bestaat.
    Of je plakt gewoon je mobiel/camera aan je borst vast en record. tada.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Fog schreef:
    eh, je gsm? haha


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    bezemsteel schreef:
    (...)

    oh fack..

    nou ik word gek van me ouders maar dan echt gek! ze maken afspraken van we gaan daar heen en alles en als het dan zover is zeggen ze dat ze dat niet hebben gezegt en alles en dan zeggen ze weer dat ik het verzin en dat het volgende week wel komt en daar wordt ik zo gek van.. klinkt raar weet ik

    Ik denk dat je beter een keer echt goed met ze kunt praten dan dat je ze opneemt. Buiten het feit dat het dus tegen de wet is, zorgt het waarschijnlijk alleen maar voor problemen!


    I was an angel living in the garden of evil