• Dat is me dus net gelukt. xD
    Ik had 2 week om een werkstuk in elkaar te zetten, over Mensenrechten. En ik was er dus net aan begonnen, terwijl hij maandag alweer af moest zijn. (Jaja, weet dat ik laat ben. xD)
    Dus ik was er net even aan begonnen. En heb hem alweer af!
    Maar omdat dat dus zo snel is, vraag ik me af of het dan wel een goed cijfer waard is.. >.<
    Wat doen jullie normaal over een werkstuk? Ö

    xX


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik heb nog maar 1x in mn hele leven een werkstuk gemaakt en dat was in groep 7. o.O


    AAP

    Ik heb nog maar 1x in mn hele leven een werkstuk gemaakt en dat was in groep 7. o.O

    Ik heb er al zoveel moeten maken! >.<
    Zit nu in klas 2 en er zullen nog heel veel anderen aankomen. Ö


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik heb nog maar 1x in mn hele leven een werkstuk gemaakt en dat was in groep 7 En ik zit nu in de eerste van het middelbaar. Over Belgie deed ik at toen >.<

    Mijn vader had toen mijn werkstuk gemaakt xD

    Whaha, best wel grappig. Kweet eigenlijk niet eens hoelang ik erover doe 0.o Ik weet alleen adt ik met die opdracht over Mohammed voor geschiedenis emer tijd zal moeten gebruiken ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb vandaag nog een werkstuk gemaakt voor geschiedenis in 15 minuten XD
    je moest een eigen uitvinding bedenken+ontwerptekening+bouwtekening X]
    best lastig en dat binnen 15 minuten X]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)
    Ik heb er al zoveel moeten maken! >.<
    Zit nu in klas 2 en er zullen nog heel veel anderen aankomen. Ö

    Idd, er gaan er nog héél veel volgen. Neem dat van mij aan. Ik heb werkstukken achter de rug waarvoor ik s nachts moest doorwerken om het op tijd af te krijgen, en dan begin ik nog op tijd ook.


    Bored.

    (...)
    Idd, er gaan er nog héél veel volgen. Neem dat van mij aan. Ik heb werkstukken achter de rug waarvoor ik s nachts moest doorwerken om het op tijd af te krijgen, en dan begin ik nog op tijd ook.

    Ja, dan heb ik ook zoiets van fuck off! Ö Huiswerk vind ik best, maar als je er echt dag en nacht mee bezig moet zijn? Dat is echt drastisch. O__ô


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    (...)
    Idd, er gaan er nog héél veel volgen. Neem dat van mij aan. Ik heb werkstukken achter de rug waarvoor ik s nachts moest doorwerken om het op tijd af te krijgen, en dan begin ik nog op tijd ook.

    Woow :O Doe jij 6VWO dan?xD


    ok

    ik heb pas 1x een werkstuk moeten maken volges mij.. op de bassisschool was dat mja ik zit nu in de 3e komt wel weer -_-


    A Noble was Born in Chaos

    Ik ken dat. Altijd zo laat mogelijk beginnen, heel kort aan werken en dan een hoog cijfer halen.


    blame the bully.

    (...)
    Woow :O Doe jij 6VWO dan?xD

    Nee, HAVO 5 (baby) [/voelt zich heel erg dom]


    Bored.

    ik zit in de 4e en ik weet echt niet meer hoeveel ik er heb gemaakt.

    Ik ken dat. Altijd zo laat mogelijk beginnen, heel kort aan werken en dan een hoog cijfer halen.

    Of het een 'hoog' cijfer word weet ik nog niet zo cker. >.<


    If you don't listen, you're never gonna learn.