• Ik heb best vaak dat ik 's ochtends iets aantrek en dan in de spiegel kijk met de gedachte dat het er wel leuk uitziet. Nou, vervolgens ga ik met een goed gevoel naar school en als ik dan eenmaal thuis aankom en nog eens een blik in de spiegel werp vraag ik me echt af hoe ik zonder schaamte heel de dag zo heb kunnen rondlopen.
    Well, raise your hands als je ook weleens pas na een paar uur volledig versteld staat van je verschrikkelijke kledingkeuze. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nee, want ik check duizend keer of alles goed zit en mooi is voor ik de deur uit ga haha I can't help it


    All I have in life, is my imagniation.

    Nope.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Octavia schreef:
    Nee eigenlijk nooit.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Haha ja :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Caine schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    yep =.= gisteren had ik fel rode schoenen+een paarse broek en een roze vest het zag er niet uit :'D


    Shoganai i ne~

    Negligible schreef:
    Heb ik eigenlijk nog nooit gehad


    No growth of the heart is ever a waste

    Caine schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Toevallig vandaag nog :'D


    -

    's Morgens denk ik van "oh ik zie er wel leuk uit" en dan kom ik op school, zie ik al die andere meisjes en denk ik van "wat zie ik er rotslecht uit"

    Ik heb het juist andersom. :'D
    's Morgens heb ik iets van; jegh, rotkleren heb ik ook.
    En dan kom ik op school en dan denk ik; eigenlijk heb ik best leuke kleren! Vooral als er dan ook nog een compliment er achter aan komt, dan voel ik me helemaal zeker!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Infineit schreef:
    Ik heb dat al eens vaker gehad, ja.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Severed schreef:
    Neuh, zo goed als nooit eigenlijk.

    Severed schreef:
    Neuh, zo goed als nooit eigenlijk.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    CountMeIn schreef:
    Ik heb dat altijd zodra ik op school loop en dan kruip ik practisch helemaal ineen :'D