• Hebben jullie misschien een idee waar ik dit rokje mee kan combineren?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 15:34 ]


    <3

    Ik zou iets van een donkerblauw, strakke top kiezen, en een leuk jasje. Met bijpassende ballerina's , misschien zelfs die in het blauw?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Een wit t-shirt (stretch, - H&M, HEMA of Lady Sting bijvoorbeeld -) of een wit topje/tanktop/singlet. Kan ook beige of lichtroze, net de kleur die je hebt. :]
    Daarbij een schattig kettingkje ofzoiets, doesn't really matter. Gewoon neutraal, niet van die drukke shirts. :3
    Schoenen, uhh. Ik denk dat All Stars makkelijk kunnen, of ze nou hoog of laag zijn. Wel met een neutrale kleur. Of Ballerina's, slippers, laarzen, Uggs kan opzich ook wel - alleen zou ik geen sneakers doen (al kan het bij sommigen wel, hoor). Oh ,en dat denk ik alleen maar hoor, kies tho hetgene waar jij je goed bij voelt. (:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 18:45 ]

    Met een wit of donkerblauw iets :3


    Let the Night embrace you

    Emm......
    ik zou de bruine veter er uit halen en er bijvoorbeeld een zwarte of iets een andere kleur in doene en dan in die kleur ook een hempje t'shirt en legging erbij doen.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3