• ... en heb écht geen idee wat ik er mee moet doen. :3 Verven is in elk geval geen optie, no way in hell dat mijn ouders dat goed zouden vinden. Maar hebben jullie misschien een idee? :Y)
    Zo is het op dit moment:



    Ik moet echt naar de kapper, want alle puntjes zijn gespleten. Ik wil eigenlijk eens iets écht helemaal anders. :3
    linkjes als de foto's het niet doen: 1 en 2


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jij bent echt een knap meisje! Ik zou laagjes erin zetten, dat laat het een beetje golven, ghegheh. En misschien een pony? :'D Dat zou wel leuk staan.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vind het eigenlijk echt wel mooi zo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aria schreef:
    Ik vind jou echt knap! Ik zou gewoon je lokje wat bij laten knippen, laagjes. Ik zou er persoonlijk niet veel aan laten veranderen. (:

    Dankje! Ik ben nu echt aan het twijfelen: laten bijknippen of rechte pony :/


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik zou een recht pony doen, aangezien je een langwerpig hoofd hebt. Zou je mooi staan denk ik :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    ik zou een recht pony doen, aangezien je een langwerpig hoofd hebt. Zou je mooi staan denk ik :')


    Don't dream your life, but live your dream!

    Louisholic schreef:
    Jij bent echt een knap meisje! Ik zou laagjes erin zetten, dat laat het een beetje golven, ghegheh. En misschien een pony? :'D Dat zou wel leuk staan.

    Aw, dankje Dilara! :'D Laagjes ga ik echt sowieso laten doen, dat heb ik besloten. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."