• Kom hem maar halen (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Mja, probeer te denken dat die mensen het je wel willen geven (:

    Dat is het probleem, ik wil niet gemeen doen, maar in het echt willen ze het niet. Als ik voor ze zou staan zouden ze me geen knuffel geven.
    Ik vind jullie idee lief, maar bij mij werkt het niet.

    Ok, ik ga nu stoppen voordat ik jullie depressief maak.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Nee, realistisch. Ja oke ook pessimistisch. Realistische pessimist? Na ja als het voor jullie werkt is het goed.


    Je moet zo nu en dan realisme ook deels los kunnen laten om het gebaar ergens van in te zien en dat je dan te laten warmen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Storytime schreef:
    (...)
    Dat is het probleem, ik wil niet gemeen doen, maar in het echt willen ze het niet. Als ik voor ze zou staan zouden ze me geen knuffel geven.
    Ik vind jullie idee lief, maar bij mij werkt het niet.

    Ok, ik ga nu stoppen voordat ik jullie depressief maak.


    Waarom niet? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Storytime schreef:
    (...)
    Dat is het probleem, ik wil niet gemeen doen, maar in het echt willen ze het niet. Als ik voor ze zou staan zouden ze me geen knuffel geven.
    Ik vind jullie idee lief, maar bij mij werkt het niet.

    Ok, ik ga nu stoppen voordat ik jullie depressief maak.


    Van mij kan je et wel geloven (:
    Als je nu voor me staat zou ik je echt wel een knuff geven (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Waarom niet? :')

    Omdat de afgelopen 5 jaar niemand er mee echt voor me is geweest die me zonder reden een knuffel gaf. Daarvoor ook niet zo veel maar sinds de dood van mijn moeder al helemaal niet meer. Ik kan er nu ook niet meer tegen als mensen mij aanraken, tenzij het zo iets is.
    Daarom werkt dit niet meer, ik heb geen idee nodig, ik heb twee armen en een schouder nodig.

    Ik vind het echt een heel lief gebaar, en voor vele zou het werken, alleen bij mij jammer genoeg niet meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Omdat de afgelopen 5 jaar niemand er mee echt voor me is geweest die me zonder reden een knuffel gaf. Daarvoor ook niet zo veel maar sinds de dood van mijn moeder al helemaal niet meer. Ik kan er nu ook niet meer tegen als mensen mij aanraken, tenzij het zo iets is.
    Daarom werkt dit niet meer, ik heb geen idee nodig, ik heb twee armen en een schouder nodig.

    Ik vind het echt een heel lief gebaar, en voor vele zou het werken, alleen bij mij jammer genoeg niet meer.


    Geloof me, niet omdat je het verteld, maar omdat het zo is; Ik zou je geen knuffel weigeren, of schouder als je die nodig hebt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Geloof me, niet omdat je het verteld, maar omdat het zo is; Ik zou je geen knuffel weigeren, of schouder als je die nodig hebt.

    Dank je. Oh god nu hebben je me helemaal aan het janken. Ik wist wel dat ik hier niet op had moeten reageren.
    Waren er maar meer mensen zoals jullie hier op quizlet. Dan zou de wereld een veel betere plek zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Dank je. Oh god nu hebben je me helemaal aan het janken. Ik wist wel dat ik hier niet op had moeten reageren.
    Waren er maar meer mensen zoals jullie hier op quizlet. Dan zou de wereld een veel betere plek zijn.


    Aw, liefje toch. :[

    Er zijn er wel meer, maar de wereld is crue en ze zijn soms moeilijk te vinden. Maar voor jou zijn er ook mensen. En huil het er gewoon lekker uit, dan voel je je misschien ook al wat meer opgelucht. (wedding)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Aw, liefje toch. :[

    Er zijn er wel meer, maar de wereld is crue en ze zijn soms moeilijk te vinden. Maar voor jou zijn er ook mensen. En huil het er gewoon lekker uit, dan voel je je misschien ook al wat meer opgelucht. (wedding)

    Ik weet het, dank je. Je bent echt lief.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Omdat de afgelopen 5 jaar niemand er mee echt voor me is geweest die me zonder reden een knuffel gaf. Daarvoor ook niet zo veel maar sinds de dood van mijn moeder al helemaal niet meer. Ik kan er nu ook niet meer tegen als mensen mij aanraken, tenzij het zo iets is.
    Daarom werkt dit niet meer, ik heb geen idee nodig, ik heb twee armen en een schouder nodig.

    Ik vind het echt een heel lief gebaar, en voor vele zou het werken, alleen bij mij jammer genoeg niet meer.

    Ik heb 2 armen en een schouder vrij.. You want them?


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Toch moet ik je bedanken voor deze topic (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik heb 2 armen en een schouder vrij.. You want them?

    Graag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Neuh, hoeft niet hoor Syllebil. :]

    @ Storytime, ik kan mijn mening dan wel geven vaak, maar dat betekent niet dat ik ongevoelig ben. :P
    Iedereen heeft shit, ieder op zijn eigen manier, maar daardoor kun je je vaak wel met elkaar relateren. Dan is het echt niet zo moeilijk om je schouder uit te reiken naar iemand. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Storytime schreef:
    (...)
    Graag.

    Speciaal voor jou.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 23:19 ]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Als ik zeg dat iemand van mij een knuffel krijgt, dan krijgt diegene er ook echt een als die persoon voor me zou staan. Ik vind dat iedereen gewoon een knuffel verdient als diegene er eentje wil of nodig heeft. En nooit zou ik een knuffel aan iemand weigeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.