• Kom hem maar halen (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    astridc schreef:
    haha,
    wist je dat knuffelen gezond is? word je minder snel ziek van! x')

    Oh nou dan wil ik de hele dag geknuffeld worden (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Oh nou dan wil ik de hele dag geknuffeld worden (no_chears)
    Kom hier chickie <3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Kom hier chickie <3

    Graaaag <3


    -

    Severed schreef:
    Neuh, hoeft niet hoor Syllebil. :]

    @ Storytime, ik kan mijn mening dan wel geven vaak, maar dat betekent niet dat ik ongevoelig ben. :P
    Iedereen heeft shit, ieder op zijn eigen manier, maar daardoor kun je je vaak wel met elkaar relateren. Dan is het echt niet zo moeilijk om je schouder uit te reiken naar iemand. :]

    Weet ik, geloof me ik heb juist veel respect voor je dat je je mening geeft. Ik kan alleen soms een beetje bot uit de hoek komen. Sorry daarvoor. Ik vind je juist lief omdat je voor je mening durft uit te komen en omdat je toch om andere geeft en aan andere denkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Weet ik, geloof me ik heb juist veel respect voor je dat je je mening geeft. Ik kan alleen soms een beetje bot uit de hoek komen. Sorry daarvoor. Ik vind je juist lief omdat je voor je mening durft uit te komen en omdat je toch om andere geeft en aan andere denkt.



    Hoera, ze is bijgedraaid! Welkom bij het kleffe clubje, dat iedereen wel eens nodig heeft. *O*
    En dankjewel, dat is wederzijds. Als de meningen af en toe niet botsen zou het ook maar heel saai worden.:'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Hoera, ze is bijgedraaid! Welkom bij het kleffe clubje, dat iedereen wel eens nodig heeft. *O*
    En dankjewel, dat is wederzijds. Als de meningen af en toe niet botsen zou het ook maar heel saai worden.:'D


    Haha, dat is waar.
    Dat plaatje he, dat is zo mooi. Ik heb dat gezien, die man had hem opgevoed en na een aantal jaren herkende die tijger hem nog steeds. Zo lief.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Haha, dat is waar.
    Dat plaatje he, dat is zo mooi. Ik heb dat gezien, die man had hem opgevoed en na een aantal jaren herkende die tijger hem nog steeds. Zo lief.


    I know. Heel erg ontroerend filmpje. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kom maar op met die knuffels. Ik wil er nu echt heel veel.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Kom maar op met die knuffels. Ik wil er nu echt heel veel.

    Ahwww lange dag gehad?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Toboe schreef:
    *gaat hem halen*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Storytime schreef:
    (...)
    Haha, dat is waar.
    Dat plaatje he, dat is zo mooi. Ik heb dat gezien, die man had hem opgevoed en na een aantal jaren herkende die tijger hem nog steeds. Zo lief.


    Krijg der altijd rillingen van, zo lief is dat.

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    Ahwww lange dag gehad?

    Ja en nee. :P Was best vroeg klaar maar kreeg nogal moordneigingen van m'n chef. -_-


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ja en nee. :P Was best vroeg klaar maar kreeg nogal moordneigingen van m'n chef. -_-


    Vertel


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ja en nee. :P Was best vroeg klaar maar kreeg nogal moordneigingen van m'n chef. -_-


    Story of my life. Mijn werk viel vandaag mee, maar ik wil nog steeds bergen knuffels. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eindelijk iemand die me begrijpt! *omhelzing* (cat)


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.