• Kom hem maar halen (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    One day, just be patient ^^

    Patient is my middle name. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Patient is my middle name. :Y)


    I tought Lesley


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lycaon schreef:
    (...)
    Patient is my middle name. :Y)

    Haha vast ja :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Haha vast ja :'D

    Nee echt. xD Ik heb een engelengeduld. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Patient is my middle name. :Y)


    -Proest-
    Ook alleen maar omdat je echt niet anders kan! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Pariah schreef:
    *Cyberhugg*


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Altair schreef:
    Can't I have a hug everyday? For the rest of my life? :'3


    Ofcourse you can. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kalashnikov schreef:
    HAND OVER THOSE HUGS.


    Now (no_chears)


    (wedding)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kan ik ook een kusje krijgen op mijn enkel? hij doet pijn.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 12:21 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Kan ik ook een kusje krijgen op mijn enkel? hij doet pijn.


    Alleen als je schone voeten hebt. Voor schone (en mooie) voeten heb ik nog wel enigszins een fetish. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Alleen als je schone voeten hebt. Voor schone (en mooie) voeten heb ik nog wel enigszins een fetish. (bloos)

    Ja hoor, net gewassen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Ja hoor, net gewassen.


    Nou, kom maar op dan. Krijg je een kusje van mij persoonlijk en laat ik één van m'n petjes een massage bezorgen! :] Of eventueel footworship, mocht daar interesse voor zijn. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Alleen als je schone voeten hebt. Voor schone (en mooie) voeten heb ik nog wel enigszins een fetish. (bloos)

    Meen je dit? :'D Ik haat voeten!

    *mist mijn GM smileys*


    -

    Severed schreef:
    (...)

    Nou, kom maar op dan. Krijg je een kusje van mij persoonlijk en laat ik één van m'n petjes een massage bezorgen! :] Of eventueel footworship, mocht daar interesse voor zijn. ;D

    Oe,klinkt goed. Kom er aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Genius schreef:
    (...)
    Meen je dit? :'D Ik haat voeten!

    *mist mijn GM smileys*


    Maar ze kunnen zo damn sexy zijn! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.