• Warning; dit is een jongens kindda zeurtopic.

    Oké, normaal gesproken ben ik al enorm 'verlegen', wat nog zacht uitgedrukt is. Maar nu is er dus zo'n jongen (suprisee) in mijn klas die ik héél erg leuk vind. Maar telkens als hij tegen me begint te praten, val ik stil. Ik kan gewoon niks meer zeggen, alleen stom glimlachen en daarbij word ik ook nog eens zo rood als wat.
    Dus, heeft iemand van jullie hier ook last van en/of tips ;$?


    To love is to destroy.

    Nee, helaas kan ik je niet helpen, want ik praat namelijk niet met de jongens uit mijn klas. xd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha, ik heb meestal maar 4 jongens in mijn klas zitten en 23 meiden (: Maar, vraag eens een keertje wat het huiswerk is en dan raak je wat makkelijker aan de praat. Of geef hem een complimentje als een goed presentatie heeft gedaan?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    nope ik niet, meestal heb ik hetzelfde of praat ik met een spraakgebrek of zeg ik echt de meest domme dingen xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bedenk: ik ben awesome en hoef me niet voor mezelf te schamen, en ga met hem praten en wees jezelf!
    Zo ging het voor mij, en daar heb ik nu nog steeds profijt van.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Praat over een makkelijk, alvast bedacht onderwerp als huiswerk of zo? Of een leraar, vak, z'n lesrooster (weet je dat ook meteen ^^), ...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Feorge schreef:
    Haha, ik heb meestal maar 4 jongens in mijn klas zitten en 23 meiden (: Maar, vraag eens een keertje wat het huiswerk is en dan raak je wat makkelijker aan de praat. Of geef hem een complimentje als een goed presentatie heeft gedaan?


    Ik kan al nauwelijks iets uitbrengen als hij het initiatief neemt om te praten, dus ik heb niet echt vertrouwen dat ik dan zelf een gesprek kan aankopen. Daarnaast ben ik ook enorm bang voor afwijzing :x -triestgeval.


    To love is to destroy.

    Ik praat best makkelijk met jongens. Misschien kun je wat over zijn hobby's vragen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb daar ook last van :') ik weet echt niet wat te doen, sorry ):


    Destroy what destroys you.