• mn vriend heeft lopen zeggen tegen mensen dat ik dat heb, ook tegen een goede vriend. nu hoor ik dat mensen dat heel vaak van me denken. weet je, ik voel me nu echt in de steek gelaten, vooral omdat mn vriend dingen loopt te lullen die niet waar zijn.
    sorry dat ik niet normaal kan type, ben te overstuur.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Leuke vriend heb jij ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat een ''vriend'' dan.


    Hope is only the love of life.

    Hij kan niet voor jou bepalen of jij je aanstelt. Misschien begrijpt hij je pijn niet goed. Als je weer een beetje rustig bent geworden, zou ik erover praten, als ik jou was.


    i put the fun in funeral

    ik heb geen zin om met hem te praten als hij niet eens zn excuus wil aanbieden hiervoor


    Ik ben gemeen xoxo

    Vraag waarom hij dat zegt ? Like, vrienden doen dit niet.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die goede vriend wilt vanavond praten met mijn vriend en met nog iemand anders, omdat hij dit ook niet normaal vind.


    Ik ben gemeen xoxo

    Directioner schreef:
    Vraag waarom hij dat zegt ? Like, vrienden doen dit niet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    vriend, NO!!!!!! vijand, YES!!!!! ik hoop dat je nogandere vrienden heb, want dit kan dus echt niet!!!!!!!!


    hoe meer je lacht, hoe gezonder je ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik weet nu al dat deze ervaring veel gaat veranderen in mijn leven, maar weinigs positiefs..


    Ik ben gemeen xoxo

    Misschien heeft hij gemerkt dat je vlug afgeleid bent en heeft hij aan één van zijn vrienden dat vertelt, zonder het slecht te bedoelen. En dan kan die vriend het weer doorvertelt hebben enzoverder. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je vriend zo'n dingen over je zou verspreiden, want wat voor een vriend zou hij dan wel niet zijn?


    If we had not a soul, music would have created it.

    misschien is hij gewoon bezorgd?

    en he, het kan altijd erger. Ik ben er zowat zeker van dat ik aandachtsstoornis en concentratieproblemen heb, maar ben nog niet getest ofzoiet, dus iedereen mag er lekker over zeiken :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Padalecki schreef:
    Misschien heeft hij gemerkt dat je vlug afgeleid bent en heeft hij aan één van zijn vrienden dat vertelt, zonder het slecht te bedoelen. En dan kan die vriend het weer doorvertelt hebben enzoverder. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je vriend zo'n dingen over je zou verspreiden, want wat voor een vriend zou hij dan wel niet zijn?

    Nee, aandachtstoornis bedoeld hij dat ik dus veel aandacht nodig heb en dat ik anders flip.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Nee, aandachtstoornis bedoeld hij dat ik dus veel aandacht nodig heb en dat ik anders flip.



    Ah zo, sorry, ik heb de term dus verkeerd begrepen. Goh... Dan vraag ik me af waarom hij nog steeds je vriend is?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)


    Ah zo, sorry, ik heb de term dus verkeerd begrepen. Goh... Dan vraag ik me af waarom hij nog steeds je vriend is?

    Ik heb ook gezegt dat hij pas hoeft te komen als hij een ontzettend goed excuus heeft.


    Ik ben gemeen xoxo