• Wanneer Darrell (Usher), een beroemde New Yorkse DJ, onbedoeld het leven redt van een maffiabaas Frank (Chazz Palminteri) krijgt hij een aparte beloning: hij mag op Franks mooie dochter Dolly passen. Ondanks dat ze uit heel verschillende werelden komen, beginnen te vonken al snel over te slaan tussen Darrell en Dolly. Dit geheel tegen de zin in van Frank, maar die heeft andere dingen aan zijn hoofd zoals het voorkomen van een oorlog met zijn aartsvijand en tegelijkertijd zijn troon verdedigen tegen een jonge meedogenloze nieuwkomer.

    De muzikale misdaadkomedie 'In the Mix' is de eerste bioscoopfilm waarin zanger Usher een dragende hoofdrol heeft. De film werd geregisseerd door Ron Underwood, bekend van de komedie 'City Slickers' en de familiefilm 'Mighty Joe Young'. Naast Usher is Chazz Palminteri ('The Usual Suspects') te zien als maffiabaas Frank. De Canadese actrice Emanuelle Chrique speelt Franks bloedmooie dochter, voor wie Usher als een blok valt.



    Hier wil ik graag en storie over schrijven; niet over Usher; maar over iemand anders. Ik weet niet precies wie; en ik weet ook niet of het en goed idee is? Kunnen jullie mij jullie 'goeie' advies geven?


    Me and my pony are one (:

    Waarom geen reacties?
    Ben ik niet reactie-waardig ofzoiets?


    Me and my pony are one (:

    Het lijkt me wel een leuk verhaal, alleen zou ik het dan wel over een onbekend persoon doen.

    Vertonghen schreef:
    Het lijkt me wel een leuk verhaal, alleen zou ik het dan wel over een onbekend persoon doen.


    Dat dacht ik ook al (:
    Thx voor je reactie :P


    Me and my pony are one (: