• Op school! Haha. Damn, nooit gedacht van mezelf. Vorig jaar zei een meisje tegen mij, dat ook was blijven zitten ‘‘Als je nu niet aan het begin begint, haal je het niet.’’ En ja hoor, ik bleef zitten. En nu ben ik echt supergoed bezig. Ik heb gewoon al 4 tienen gehaald, een 8 en een 8.9! Haha ik ben echt supertrots op mezelf en weet ook dat ik het ga volhouden, aangezien ik mezelf, mijn ouders en de leraren blij maak met goede resultaten :3
    Hoe staat het bij jullie tot nu toe ervoor?


    She will be loved.

    haha heel goed, en nou nog even volhouden :3
    bij mij gaat het slecht;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Goedzo. :'D
    Ik neem me ook altijd voor om goed mijn best te doen maar op de een of andere manier lukt het me nooit en ik ben echt totaal gedemotiveerd. Al heb ik nu al bijna meer gedaan dan het hele vorige jaar geloof ik. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik moet dit jaar ook heel goed mijn best doen om het dit jaar te halen. De afgelopen 2 jaren heb ik amper wat gedaan. En we zijn 3 weken verder en het gaat goed nu, nog geen onvoldoendes en ik heb voor een keer een goede spreekbeurt gedaan. 8D Nu nog de volgende 9 maanden volhouden. xD


    Take me to wonderland

    uhm. Op zich gaat het nu nog wel, maar ik denk dat ik het nog moeilijk ga krijgen.


    Me so good.

    OMG hoe goed o.o doe zo verder!!!
    Bij mij gaat het ook goed, op de meeste vakken heb ik ongeveer een 8
    . Alleen met geschiedenis heb ik een 4.5 op 8 xs

    ik ben nog niet gebuisd, zlfs voor wiskunde niet :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Netjes!
    Examenjaartje zit ik, ik heb nog geen cijfers gehad behalve van Practicums. -een 6,6 - 7,4 - 7,5 en een 8,4- en die tellen ook mee dus opzich ben ik wel tevreden.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:18 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    9.5, 5.7, 7. c:

    Ik zit op het MBO, opleiding SAW. Dus wij hebben geen proefwerken meer. Wij moeten domme verslagen en opdrachten maken over jezelf enzo. Ik ben bezig te knokken om naar niveau 4 te gaan. Daar wil ik echt voor gaan :x


    I'd rather die my way, than live yours.

    Gnome schreef:
    uhm. Op zich gaat het nu nog wel, maar ik denk dat ik het nog moeilijk ga krijgen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb ook goede cijfers! Nog niet lager dan een 7.9 gehaald. Haha!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik heb nog niet zoveel gedaan, haha. Alleen met tekstverklaren voor Engels en een brief schrijven voor Engels, heb ik een plus gekregen :'D Een plus is goed en een min is slecht, haha.
    En dat is het, haha. Verder nog wel een paar openstaande toetsen(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb pas ergens in November toetsen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Ik heb pas ergens in November toetsen :'D


    SLOAN.

    ik heb al een paar 3en gehaald, maar ook een 7 en een 7,7 (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.