• ik moet morgen avond weer een prik hebben en ik haat dat echt
    ben ik de enige?

    het is de derde voor baarmoederhals kanker en idereen zegt dat hij veel pijn doet, het zou me niet verbazen als ik morgen flauw val bij de dokter

    voor de mensen die het willen weten, ik ga dus naar een groepspraktijk omdat dat het dichste is en het was een stagair en die gaf blijkbaar niet veel prikken, dus hij deed het heeeeeel langzaam waardoor het echt veeeeeeeeeel pijn deed, en een uur later deed het nog veel pijn als ik hem gewoon stil hield, maar nu is het al beter

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:18 ]

    ik heb die prikken al lang gehaald, waarom zeggen mensen dat die 3e prik zo veel pijn doet het is nog steeds het zelfde prikje :'D. en bij mij deed de 2e het meest pijn want die was net 2sec uit die koelding x'D en de 3e de minste :"D

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 16:46 ]


    Shoganai i ne~

    Ik weet niet hoor, maar al die prikken zijn toch gewoon hetzelfde? (cat). 't Is gewoon een kwestie van je arm ontspannen en hopen dat die vrouw niet net verkeerd prikt. En die vloeistof naar binnen voelen vloeien? Hmmf :/.
    Het is maar een zielig naaldje. Relaaaax (;.


    i put the fun in funeral

    gewoon aan taart denken :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    gewoon aan taart denken :'D
    ik dacht bij me 1e en 2e prik meer aan de misselijkheid ik werd wagenziek omdat we van spijkenisse naar hilversum moesten =.= en weer terug D:


    Shoganai i ne~

    Nee hè, die prik stelt echt niks voor --''
    Iedereen daar hysterisch doen; HIJ DEED ZO'N PIJN.
    Dus ik ging zitten, voelde er amper wat van..
    Daarna gewoon flink met je arm zwieren zodat je geen spierpijn krijgt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je voelt er serieus bijna niks van. Naja, dat had IK dan teminste


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Van de prik voel je echt niets.
    Alleen moet je wel zorgen dat je geen spierpijn krijgt in je arm. Want dat heb ik dus 2 keer gehad (hoewel ik wel gewoon mijn armen heb bewogen en gedanst heb!, zelfs aparte oefeningen gedaan en een nat washandje erop heb gehouden...) en daarom was ik bang dat de derde ook zo ging. Toen hebben ze mij apart genomen en kreeg ik liggend die prik. Whaha, maar het heeft wel gewerkt want ik merkte er (bijna) niets van.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Glameow schreef:
    (...)

    Maar dat komt in de meeste gevallen doordat mensen bang zijn die arm te bewegen. Daardoor wordt deze vanzelf stijf. Gewoon gaan sporten of wat dan ook, maar serieus je arm niet stilhouden. ^.^

    Nou, bij mij niet hoor, ik bewoog mijn arm daarna gewoon zoals normaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb die prikken niet gehad, maar ik moet binnenkort wel voor drie Hepatitis B prikken of zo, dat is verplicht met mijn opleiding, dus ja, dan wordt ik ook weer geprikt, maar ach, da's zo voorbij (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik heb die prikken allang al gehad;
    en nee, ik heb geen hekel aan prikken.
    gewoon niet kijken; je voelt het niet eens. het is zo voorbij.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ach nee joh, valt alles mee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Caine schreef:
    Ik heb die prikken niet gehad, maar ik moet binnenkort wel voor drie Hepatitis B prikken of zo, dat is verplicht met mijn opleiding, dus ja, dan wordt ik ook weer geprikt, maar ach, da's zo voorbij (:


    Geneeskundestudent? :P


    quidquid excusatio prandium pro