• Een 35-jarige, Britse vrouw is vorig jaar overleden na maar liefst twee jaar met een wc-borstel in haar achterste te hebben rondgelopen. Cindy Cortons 61-jarige weduwnaar heeft nu een rechtszaak aangespannen, omdat de artsen de borstel al die tijd over het hoofd hadden gezien.

    De rechtbank moest gisteren aanhoren hoe de jonge moeder uit West Lincolnshire vijf jaar geleden tijdens een valpartij bij een vriend thuis op de toiletborstel viel, na te diep in het glaasje te hebben gekeken. De vrouw werd hierop naar het ziekenhuis afgevoerd, maar de artsen konden ondanks rontgenfoto's niets vinden.

    Twee jaar later werd het voorwerp eindelijk ontdekt, maar het bleek al te zijn ingekapseld in haar bekken. Ondanks twee mislukte operaties in 2007 besloot Corton vorig jaar juni nog een derde operatie te ondergaan. Hoewel zij was gewaarschuwd dat een derde ingreep wel eens fataal zou kunnen zijn, ging ze toch onder het mes. De pijn was namelijk ondraaglijk geworden.

    Driemaal bleek inderdaad scheepsrecht, want als gevolg van ernstig bloedverlies naar aanleiding van de laatste operatie is de moeder van twee kinderen overleden. Uit gerechtelijk onderzoek is naar voren gekomen dat de doktoren ernstige fouten hebben gemaakt. Peter Corton, de echtgenoot van de 35-jarige vrouw, heeft dan ook besloten juridische stappen te ondernemen tegen het ziekenhuis.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wtf.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Omfg. Phahaha xD Moet pijnlijk zijn.


    Take me to wonderland

    Tha fuq?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dat vind ik geen fail, dat vind ik gewoon zielig voor die kinderen.


    Not all those who wander are lost.

    Jesus christ. Nu wil ik helemaaaal geen vibrator meer kopen! D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    HAHAHAHA. Can't. Stop. Laughing.

    ..?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gracias schreef:
    Dat vind ik geen fail, dat vind ik gewoon zielig voor die kinderen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Uhm, apart. Hoe kunnen ze dat over het hoofd zien. En hoe krijg je de hel dat in je kont?!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    hoe kun je een fucking wc borstel in je kont krijgen o_O


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Omg,wat moet je op zo iemands graf zetten egt?xD

    DancingDead schreef:
    hoe kun je een fucking wc borstel in je kont krijgen o_O


    Dat, ^
    + Waarom zou je het überhaupt proberen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    TheSandwich schreef:
    Omg,wat moet je op zo iemands graf zetten egt?xD


    'Er zat een borstel in haar kont toen ze teveel had gedronken, ze hield overigens veel van bloemen en wilde (liedje) graag draaien. We denken allemaal aan haar nabestaanden, blablabla.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Auwie..
    Dan zeggen ze ook derde keer, goede slechte keer...


    Let the Night embrace you

    Storytime schreef:
    Uhm, apart. Hoe kunnen ze dat over het hoofd zien. En hoe krijg je de hel dat in je kont?!


    Save me from myself.