• Ik heb een hekel aan Quizzen waarbij de laatste vraag 'Krijg ik een kudo of reactie?' is. Dan klik ik al standaard op 'nee.'
    Ik vind het gewoon stom omdat je een kudo moet verdienen, bovendien vind ik de meeste Quizzen in de Top 5 soms niet eens kudo-waardig. Aangezien ik meer van Quizzen houdt waarin het woord 'melig' niet staat. Zulke Quizzen maak ik nooit en ik vind het eigenlijk een beetje zonde van je tijd.
    Nou ja, dit is mijn mening, maar ik erger me dus dood aan zulk soort Quizzen.
    En jullie?


    Ik bedoel hier niemand mee. Dit is geen aanval op een persoon.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Not all those who wander are lost.

    Het irriteert me, maar tja het is hun keuze.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Al de quizzen dat ik ooit heb gemaakt zijn al 5 jaar oud.


    Owl you need is love.

    Atropos schreef:
    Ik maak ook echt bijna geen quizzen om die reden. Je meot zo lang zoeken voordat je een beetje een leuke hebt. En inderdaad. Ik zet wel een kudo of reactie als ik 'm goed vind. Je krijgt er echt geen omdat je het vraagt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    IMSWAG schreef:
    Ik maak eigenlijk amper quizzen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    IMSWAG schreef:
    Ik maak eigenlijk amper quizzen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik maak bijna nooit quizen en het kan me verder ook niet echt schelen wat ze erin zetten x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    idd


    Love your life

    Idd. Ik erger me zowieso aan al die quizzen die niet serieus zijn en elke keer maar weer worden gemaakt en altijd weer op 1 staan.

    Scandal schreef:
    Ben het er mee eens. Al zijn 'melige' quizzen op zijn tijd ook leuk.

    DancingDead schreef:
    ik maak bijna nooit quizen en het kan me verder ook niet echt schelen wat ze erin zetten x]


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Precies altijd "krijg ik een kado of reactie" gezeur aan het eind van quizzen! als ik dan een leuke quiz vind, en ik zie die vraag vind ik het al gelijk 60% minder leuk. Ik heb altijd geleerd "kinderen/tieners die vragen worden overgeslagen" dus ik klik op nee als ik die vraag zie.

    Amen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je hebt helemaal gelijk, echt waar! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ach ja, eigenlijk heb je daar wel gelijk in. Ligt er soms aan, als het een goede quiz is vind ik dat ze het wel mogen vragen, maar wie ben ik om te zeggen wat wel en niet een goede is.
    Idd die "melige" quizen worden saai en irritant na een tijdje. Ook niet persoonlijk bedoelt ofzo. ;)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."