• Ik moest vandaag om 8uur bij de kaakchirug zijn. Dus ik veronderstelde dat ik maximum één lesuur ging missen, maar ik had nog niet gegeten en ik zei tegen mijn tante (mijn ouders zijn opreis, dus ik logeer bij mijn tante): 'gaan we na de dokter ergens eten? Ik en mama doen dat ook altijd' en dus wij na de dokter naar een eethuisje gegaan, zei mijn tante 'weet je, blijf de hele voormiddag maar thuis en ga in de namiddag maar naar school.' ik had al zoiets van 'yes'. Eventjes later, na vanalles bezocht te hebben, zei ze in de auto 'Wat denk je ervan dat je gewoon een hele dag thuisblijft? We moeten het wel stil houden voor je pa, want hij vermoordt ons.' Dus ik ben lekker een dagje thuisgebleven, haha (:
    Hebben jullie ook zo'n leuke familieleden ofs?
    Sorry als er spellingsfouten of zinsbouwfouten in de tekst staan.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Haha, dat is best wel chill.
    Ik moet morgen naar de orthodontist en naar het ziekenhuis. En dat is vanaf 2 uur.
    Maar m'n moeder vond het wel goed als ik om half 1 al thuis kom. :3

    Woow relax!


    Hope is only the love of life.

    Echt een coole tante. En bijna heel mijn familie is chill. Behalve als het op school aankomt :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Haha chill (:

    Mijn moeder is ook zo. 'Oh skip die laatste 2 uur ook maar dan hoor.'
    Maar ik kan nu gewoon zelf bepalen waar ik naar school ga en wanneer niet, als ik maar aan 75% aanwezigheid kom :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    woooow leuk

    leuk zeg, een keer zei ik tegen mijn moeder: wil niet naar school vandaag. ze zei van : oke dan


    -

    Mijn moeder is vrij streng is school, ze is namelijk bang dat ik iets belangrijks mis. Vooral nu in het nieuwe schooljaar. Maar nu heeft ze o.a. door hoe makkelijk ik het heb, dus laat ze me gewoon thuis als ik me niet lekker voel of als ik vroeger naar de orthodontist moest en ik had nog maar iets van 2 uur les liet ze me ook gewoon thuis x3.

    Vroeger wel, nu niet meer. Ze vinden me allemaal lui ofz, en willen me aan het werk zien... Stelletje zwijnen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.