• Waah, schiet me af, vermoord me, gooi me bij de leeuwen, doe eender wat maar ik heb wéér een idee! Okay, het klinkt misschien dom maar ik heb het bedacht als m'n zusje daarstraks naar Nickelodeon was aan het kijken en ik luisterde mee en ik hoorde iets van een nieuwe barbie film. Ik vond dat idee wel cool dus ik denk dat ik het ga verquizletten! Maar, daarvoor heb ik eerst jullie mening voor nodig!

    Een meisje maakt samen met haar 4 andere vriendinnen muziek als hobby [/Nee dit is niet zo'n standaard verhaal!] Na een tijdje groeit het groepje uit elkaar en dat allemaal dankzij dat ene meisje. Ze wil namelijk een solocarriere beginnen en de vriendschap van de meisjes achter zich laten omdat ze daar tòch niet mee kan volgens haar. Na een tijdje, als ze eigenlijk zowat beroemd is ziet ze in dat ze vekeerd is geweest. Ze mist haar vrienden en wil ze kost wat kostt terug zien. Als ze hun opzoekt en weet waar ze zitten ziet ze dat ze in Duitsland wonen [/We zijn ongeveer 2á3 jaar verder dus als ze in de 20 zijn] Verder vind ze er niets raars aan maar als ze daar háár BF met háár ex vriend ziet zitten loopt het dan nog goed af?
    Jah, mensen ik vertelde dit dus met grote lijnen dus de hoofdpersoon had dan een relatie met iemand van ToHo maar het ging uit en dan tsjah ziet ze haar bf zitten met haar ex waar ze nog verliefd op was.
    Lijkt dit je wat?
    ZEG DAT DAN!

    KiSsEz <3

    Jaaaa <3333
    Geweldig verhaal!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OEWH, KOEL IDEE ^^

    mag ik dan misschien rolletje? (A)

    <33

    Gewellig koel

    coewlll mag ik dn een rol ??(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    hoeft niet perse maar als je iemand te kort komt ofzeu :X


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Cool dan wil ik ook een rol en dat hoorde ik net ook op TV door me broertje dan XD


    I do not hook up.

    Jep, übervet idee! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    cool idee. Echt k meen t


    everything you imagined, and more...

    Goede idee !! (en yeah; hiet is orgineel)


    What's wrong whit loving someone?

    En tegen mij zeggen dat ik goeie ideen heb. Jij moet dit zker doen !!!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    lijkt me leuk! orgineeeeel..ook


    Je moet worden wie je bent.

    yay ^^ dat waren er 11 !!
    Annelies gaat hem maken =D

    xoxox


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ga he straks maken ^^ nu moet ik eerst een topic openen want ik moet eigenlijk iets bekennen :X

    Annelies heeft een vriendje !! x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nej ik heb geen vriendje het gaat over ToHo