• Ik wil graag m'n haar verven maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden tegenover mijn ouders. :')
    -

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 20:05 ]

    imlove schreef:
    Ghe. Ik had 't eerst gedaan en toen viel het niet op en zeiden ze er niets van terwijl het toch wel echt anders was...
    En daarna heb ik ´t gevraagd en toen kreeg ik als antwoord: Zolang je er maar mee naar de kerk kunt!
    Maar wij zijn niet eens gelovig...:S

    Misschien bedoelen ze daarmee dat het niet te opvallend moet zijn?

    Celestia schreef:
    (...)
    Misschien bedoelen ze daarmee dat het niet te opvallend moet zijn?


    Haha! dat was ook de bedoeling, maar dat zou ik sws niet hebben gedaan...
    Wat wil jij doen met je haar dan?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    (...)

    Haha! dat was ook de bedoeling, maar dat zou ik sws niet hebben gedaan...
    Wat wil jij doen met je haar dan?

    Ik wil een opvallende kleur... ik weet alleen nog niet welke aangezien ik zoveel kleuren leuk vind. (:
    En dan wil ik niet al m'n haar die kleur verven maar alleen de achterste plukken. (Ja, ik kan het niet zo goed uitleggen.)

    Celestia schreef:
    (...)
    Ik wil een opvallende kleur... ik weet alleen nog niet welke aangezien ik zoveel kleuren leuk vind. (:
    En dan wil ik niet al m'n haar die kleur verven maar alleen de achterste plukken. (Ja, ik kan het niet zo goed uitleggen.)


    Oke, nouja haar verven is heel leuk! Dus veel plezier! en succes met het vertellen aan je ouders.;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    (...)

    Oke, nouja haar verven is heel leuk! Dus veel plezier! en succes met het vertellen aan je ouders.;)

    haha dankjewel! ;D

    Je zegt egwoon ies wat je mooi vindt ! (hoe je je haar graag wilt hebben.)
    en dan vraag je mam of/en pap mag ik dat ook ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Trouwens, misschien is het wel een goed argument dat je het juist nu doet ipv een aantal jaar later als je al bent afgestudeerd. Bij een aantal banen accepteren ze dat namelijk niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Trouwens, misschien is het wel een goed argument dat je het juist nu doet ipv een aantal jaar later als je al bent afgestudeerd. Bij een aantal banen accepteren ze dat namelijk niet.

    Dat is inderdaad een goed argument! Dankjewel. (:

    Ik vroeg gewoon 'Papa mag ik alsjeblieft mijn haar licht blond verven?' en hij zo '1 keer maar he!' want toen was ik 13. heb ik zowat 2 jaar mijn haar gewoon zitten blond tekleuren en nu heb ik het gewoon bruin geverft zonder mijn vader het wist en hij vond het echt prachtig bij me staan dus, haha. Alleen nu doet hij moeilijk over een piercing --


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gewoon vragen, lijkt mij. Als jij het graag wil dat zullen ze het je toch vast niet verbieden?
    Ik wil ook graag mijn haar verven maar ik ben bang voor uitgroei D:


    Never give up on the things that make you smile.