• Ik wil graag m'n haar verven maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden tegenover mijn ouders. :')
    -

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 20:05 ]

    Dus je wil een paar roze strepen in je haar, oder..?
    Dat lijkt me niet veel meer dan: mams, paps, ik wil graag een paar roze strepen in m'n haar.
    Or what am I missing?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan zo eigenlijk niet goed oordelen aangezien ik je gezicht niet kan zijn.. maar misschien kastanjebruin ofzo? En anders stel je gewoon een spoeling voor eerst? Je kan verschillende kopen, na 8 wasbeurten eruit, na 12, na 16 etc etc.

    erover praten? ikzelf had het stiekem gedaan en toen kwam ik thuis met geverfd haar mijn ouders vonden het gelukkig wel goed maar de actie was minder xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik snap het niet. Ben jij dat nu op die foto of is dat iemand anders waarvan je het haar wil?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    lol, wat doe je met een foto van mij? jk
    zeg gewoon tegen je ouders; ik ben bezig met het ontwikkelen van mijn eigen stijl en mijn haar kleuren hoort daar ook bij. daarom wil ik graag roze lokken in mn haar laten verven (:

    Ik ben jong, en wie weet sterf ik morgen. Dus geef me alsjeblieft nu de kans om mijn haar te verven. (krul)


    Owl you need is love.

    C18 schreef:
    Dus je wil een paar roze strepen in je haar, oder..?
    Dat lijkt me niet veel meer dan: mams, paps, ik wil graag een paar roze strepen in m'n haar.
    Or what am I missing?

    Nee je hebt gelijk. :')
    Dankje.

    depression schreef:
    erover praten? ikzelf had het stiekem gedaan en toen kwam ik thuis met geverfd haar mijn ouders vonden het gelukkig wel goed maar de actie was minder xD

    Haha dat doe ik niet nee. x3
    Ik ga er sowieso over praten.

    NUTS schreef:
    lol, wat doe je met een foto van mij? jk
    zeg gewoon tegen je ouders; ik ben bezig met het ontwikkelen van mijn eigen stijl en mijn haar kleuren hoort daar ook bij. daarom wil ik graag roze lokken in mn haar laten verven (:

    lol. :')

    Tja, ze weten al wel dat ik me graag 'anders' kleed dus waarschijnlijk accepteren ze het ook wel eerder.. hopelijk ...

    NAPKINS schreef:
    Ik ben jong, en wie weet sterf ik morgen. Dus geef me alsjeblieft nu de kans om mijn haar te verven. (krul)

    Dat is wel een goeie. :'D

    NAPKINS schreef:
    Ik ben jong, en wie weet sterf ik morgen. Dus geef me alsjeblieft nu de kans om mijn haar te verven. (krul)

    -> die zou ik doen :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gewoon vragen, het is jouw haar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ohwel, ik kan je niet helpen. Toen ik het vroeg, maakte mijn moeder er helemaal geen probleem van, want ze is kleurenblind, en ze ziet er toch niets van.:Y)


    effort never betrays you

    ''mam, pap ik wil graag mijn haar verven.''
    simpel?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ghe. Ik had 't eerst gedaan en toen viel het niet op en zeiden ze er niets van terwijl het toch wel echt anders was...
    En daarna heb ik ´t gevraagd en toen kreeg ik als antwoord: Zolang je er maar mee naar de kerk kunt!
    Maar wij zijn niet eens gelovig...:S


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~