Dus je wil een paar roze strepen in je haar, oder..?
Dat lijkt me niet veel meer dan: mams, paps, ik wil graag een paar roze strepen in m'n haar.
Or what am I missing?
Ik kan zo eigenlijk niet goed oordelen aangezien ik je gezicht niet kan zijn.. maar misschien kastanjebruin ofzo? En anders stel je gewoon een spoeling voor eerst? Je kan verschillende kopen, na 8 wasbeurten eruit, na 12, na 16 etc etc.
lol, wat doe je met een foto van mij? jk
zeg gewoon tegen je ouders; ik ben bezig met het ontwikkelen van mijn eigen stijl en mijn haar kleuren hoort daar ook bij. daarom wil ik graag roze lokken in mn haar laten verven (:
C18 schreef: Dus je wil een paar roze strepen in je haar, oder..?
Dat lijkt me niet veel meer dan: mams, paps, ik wil graag een paar roze strepen in m'n haar.
Or what am I missing?
depression schreef:
erover praten? ikzelf had het stiekem gedaan en toen kwam ik thuis met geverfd haar mijn ouders vonden het gelukkig wel goed maar de actie was minder
Haha dat doe ik niet nee. x3
Ik ga er sowieso over praten.
NUTS schreef:
lol, wat doe je met een foto van mij? jk
zeg gewoon tegen je ouders; ik ben bezig met het ontwikkelen van mijn eigen stijl en mijn haar kleuren hoort daar ook bij. daarom wil ik graag roze lokken in mn haar laten verven (:
lol. :')
Tja, ze weten al wel dat ik me graag 'anders' kleed dus waarschijnlijk accepteren ze het ook wel eerder.. hopelijk ...
Ohwel, ik kan je niet helpen. Toen ik het vroeg, maakte mijn moeder er helemaal geen probleem van, want ze is kleurenblind, en ze ziet er toch niets van.
Ghe. Ik had 't eerst gedaan en toen viel het niet op en zeiden ze er niets van terwijl het toch wel echt anders was...
En daarna heb ik ´t gevraagd en toen kreeg ik als antwoord: Zolang je er maar mee naar de kerk kunt!
Maar wij zijn niet eens gelovig...
~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~