• PinkiePie bracht me indirect op het idee dit topic te openen. Heel veel mensen hier schrijven verhalen over BDSM of slavernij en hebben vaak de neiging dat ernstig door elkaar te halen, omdat het woord 'slaaf' of 'slavin' erin voorkomt.
    Omdat BDSM voor mij een levensstijl is en omdat ik het belangrijk vind dat je het verschil leert snappen (Nee, het is niet hetzelfde) - Puur voor je eigen kennis en ontwikkeling over de wereld ... Heb ik besloten een documentaire voor jullie op te zoeken die meer inzicht en uitleg geeft. Dit is natuurlijk bij lange na niet alles wat er gebeurd, maar zo kun je je ogen iets verder openen voor wat er echt in het leven gebeurd ... En wie weet er zo op meerdere vlakken van leren en het niet zo snel meer door elkaar te halen. Deze gaat over mensenhandel in vrouwen die soms verkocht worden terwijl zij thuis doodzieke kinderen hebben, en vaak nooit meer hun gezin en het daglicht terugzien. Dit is een compleet tegenovergestelde wereld dan je vaak zou denken, als je denkt aan BDSM.

Documentaire; Sex slaves
    Ik probeer nu ook grondig nog een documentaire te vinden over BDSM ... Zodat de verschillen echt 'mooi' en duidelijk zichtbaar zijn, maar dat is nogal lastig te vinden -die je zo gratis kunt bekijken- ... Dus daar laat ik later wel van horen.

Begin nu a.u.b niet meteen met 'Ja, en? Wat heb ik hier aan?' ... Kijk gewoon naar de video en leer meer dingen te weten te komen.

En voel je geheel vrij om vragen te stellen, ik zal mijn best doen ze zo goed mogelijk te beantwoorden waar ik dat kan.

Gelijk even als voorbeeld voor de anderen die beweren dat seksslavernij geen slavernij is:

Storytime schreef:
    (...)
    Als je slavernij zegt denk ik/men daar aan. Slavernij is namelijk iemand laten werken(of dingen laten doen) tegen zijn/haar zin in en zonder hem/haar te betalen. Waarin individuele onderdrukt en uitgebuit word. En ik neem aan dat dat in dit geval niet zo is. Ik had een ander woord gekozen.

Dit bericht maakte mij vrij boos ... Vrouwen die uit hun gezinnen getrokken worden en verkocht worden om de rest van hun leven misbruikt te worden, verkracht worden, meer dan 50 mannen per dag MOETEN bevredigen, met sponzen in hun vagina's om de bloedende wonden niet op te laten vallen ... Dat alles noem jij geen slavernij of mensenhandel? Ik zou de documentaire maar eens kijken voor je zegt dat dit geen slavernij is. Misschien begrijp je dan mijn punt wel.

[ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:36 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Joa, die heb ik gezien, die is great; erg aangrijpend. o:

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Acquiro schreef:
    (...)

Ik houd mijn ogen er niet voor gesloten, ik houd me er gewoon niet met bezig.

Ik suggereer ook niet dat je al je tijd er nu aan gaat besteden ... Maar het is wel goed om af en toe de tijd te nemen om over bepaalde (gevoelige) onderwerpen te leren. :]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik weet in ieder geval dat ik nooit een man neem en altijd op mijn hoede blijf.
    Die documentaire heb ik al eens gezien, maar ik wil me eigenlijk niet bezig houden met zulke dingen.
    Ik vind het gewoon abnormaal dat vrouwen én mannen zo worden gebruikt. Lang leve de vrije wil!

"Well, well. Look who we've got here!"

Severed schreef:
    (...)

Sure, maar laat hem me eerst zelf afkijken. Dan weet ik namelijk of er nog meer bij moet of niet. :]
    Misschien kan ik je ook helpen als je vragen hebt? Het is voor mij tenslotte ook de levensstijl die ik ontzettend aantrekkelijk vind en graag bewandel. :]

Ja, daar zat ik ook aan te denken, jou als bron :] Je bent wel een insider in de 'scene' (I know, akelig woord om 't te beschrijven, maar doe 't toch effekes -.-). Moet alleen nog wel weten of 't is toegestaan jou als bron te gebruiken :'] En ik moet een goede startvraag/stelling hebben. Fuuuu.
    Het is namelijk voor de vakken kunstfilosofie, kunstpsychologie en sociologie van de kunst. Ben van plan één stelling vanuit die drie punten te nemen, maar kom niet verder dan: BDSM: een liefdesspel verheven tot kunst. Ah wel, misschien is dat ook nog niet een zo'n fucked up stelling :']

No growth of the heart is ever a waste

Dudley schreef:
    Ik weet in ieder geval dat ik nooit een man neem en altijd op mijn hoede blijf.
    Die documentaire heb ik al eens gezien, maar ik wil me eigenlijk niet bezig houden met zulke dingen.
    Ik vind het gewoon abnormaal dat vrouwen én mannen zo worden gebruikt. Lang leve de vrije wil!

Niet alleen mannen doen dit hoor. Ook vrouwen. Of vrouwen bij vrouwen, mannen bij mannen, etc. Het heeft met een deel van de mensheid te maken, niet altijd het geslacht. Iets wat je zelf ook al daarna zei, maar je bij het eerste niet moet vergeten. ;]

C18 schreef:
    (...)
    Ja, daar zat ik ook aan te denken, jou als bron :] Je bent wel een insider in de 'scene' (I know, akelig woord om 't te beschrijven, maar doe 't toch effekes -.-). Moet alleen nog wel weten of 't is toegestaan jou als bron te gebruiken :'] En ik moet een goede startvraag/stelling hebben. Fuuuu.
    Het is namelijk voor de vakken kunstfilosofie, kunstpsychologie en sociologie van de kunst. Ben van plan één stelling vanuit die drie punten te nemen, maar kom niet verder dan: BDSM: een liefdesspel verheven tot kunst. Ah wel, misschien is dat ook nog niet een zo'n fucked up stelling :']

Natuurlijk wil ik meewerken. Het is trouwens meer dan alleen een kunst, het is een levensstijl (die voor een deel kunst is). :]

Slavernij is de school van mij en Goldenflower

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Severed schreef:
    (...)

Natuurlijk wil ik meewerken. Het is trouwens meer dan alleen een kunst, het is een levensstijl (die voor een deel kunst is). :]

En wij zijn een deel van het levende bewijs. :3

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Basturdo schreef:
    (...)
    ^.^

Life is hard and then we die

Hungergames schreef:
    Slavernij is de school van mij en Goldenflower

Ik vind die opmerking een beetje ongepast als je het vergelijkt met welke vormen van slavernij hier bedoelt worden.

Basturdo schreef:
    (...)

PUKKELxDING schreef:
    (...)^.^

Inderdaad. Dit zijn mijn huisdiertjes. ;]

ik denk dat ik hem met mijn 11 jaar toch iet ga kijken, m'n mama vind nu al dat ik al veel te veel weet over seks voor mijn leeftijd

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Ik ga wel even kijken dit weekend, dit vind ik nou juist wel interesting.
    -neemt abo-

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Wacht dit gaat over seks? Ik dacht over slavernij op plantages enzo. Ik snapte het al niet.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik vind de verschillen in culturen altijd heel mooi evenals levensstijlen en wil er zo veel mogelijk over te weten zien te komen, dus ik zal eens even kijken :3

Let it come and let it be