• Ik ben dus eerder een topic over dit verhaal gestart, maar omdat ik nog niet genoeg rollen heb doe ik dat opnieuw.

    Ik ben dus nu net begonnen met een One Direction verhaal, maar ik heb nog steeds heel veel ideeën voor een verhaal. Het word waarschijnlijk een Harry Styles.

    De zestienjarige Summer Elizabeth McGregor raakt in coma na een auto-ongeluk. Haar familie en vrienden zijn enorm ongerust. Als ze na twee weken wakker word, weet ze niets meer van voor het ongeluk. Ze weet niet dat ze een vriendje heeft, ze herkent zelfs haar eigen ouders en zusjes niet meer. Zal ze zich ooit weer herinneren wat er is gebeurt en zal ze ooit weer iedereen herkennen?


    Dit zijn de rollen die ik nodig heb:

    #Vriendin van Louis. Netsky.
    #Vriendin Niall.
    #Twee beste vriendinnen van Summer. Stewie.
    #Bitch(es). Unbroken.

    Als ik nog meer rollen nodig heb, komt dat er bij.

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:
    Over wie moet het verhaal gaan, Harry of Liam?:
    Leuke titel?:

    Het verhaal staat al op Q, met dank aan Netsky heet het nu; You're somebody I used to know.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 23:32 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Stewie schreef:
    Nog nodig? ;p


    Ja, nog een beste vriendin misschien. Invullen kan altijd.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Wanneer maak je de rollen bekent?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Rol: Vriendin van Niall of Zayn / Beste vriendin. Kies jij maar!
    Volledige naam: Faith Sophia Roberts.
    Bijnaam: Faith heeft niet echt een bijnaam, haast iedereen noemt haar gewoon bij haar naam. Heel af en toe wordt ze weleens; Bitch genoemd, door meisjes die haar niet mogen.
    Leeftijd: Ze is 17 jaar.
    Uiterlijk:


    Karakter: Faith is zo'n meisje met eigendunk. Ze wéét van zichzelf dat ze mooi is en kan het nooit laten om jongens de hoop te geven dat ze ooit iets zouden kunnen krijgen met haar, terwijl ze eigenlijk nooit zo snel voor iemand zou vallen en ook niet makkelijk te krijgen is. Tegen iedereen die ze echt niet mag, gedraagd ze zich als een echte bitch en als iemand haar ook maar héél lang aankijkt, daagt ze diegene meteen uit om te vechten. Ze is voor niets en niemand bang, haar enige angst is dat haar vriendinnen en vrienden haar ooit zullen laten vallen.
    Hobby's: Alles dat met muziek te maken heeft. Zingen, piano- en gitaarspelen, drummen.. Ookal kan ze absoluut géen instrument bespelen. Zonder muziek, geen haar- zegt ze altijd.
    Familie: Faith heeft twee zussen en één broer. Lauren is de 20 en meteen ook de oudste, ze woont samen met haar vriend, Justin. Kelly, van 19 die druk is met studeren en daarom nog geen tijd heeft voor een serieuze relatie. En dan haar broer; Thomas van 18, die in tegenstelling tot Kelly heel veel vriendinnetjes heeft gehad en daardoor bekend staat als "De Player."
    Faith's vader is lang geleden weggelopen Haar moeder is daarna opnieuw getrouwd met; John Parker.. Iedereen vraagt Faith altijd hoe ze het nou weer uithoudt met zo'n knappe vader, zónder verliefd op hem te worden.
    Haar moeder is; Delilah Parker..
    Extra: Ze rookt en drinkt, maar is niet verslaafd.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 11:32 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Thank you voor de rol! :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Heb je al iemand voor vriendin Louis of kan ik nog invullen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    Heb je al iemand voor vriendin Louis of kan ik nog invullen?


    Ja, ik heb al iemand voor Louis' vriendin, sorry. Maar je kan nog wel een andere rol maken.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Heb je vriendin van Niall al? :9~


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    Heb je vriendin van Niall al? :9~


    Nopes, nog niet. ;r


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Carolinehale schreef:
    (...)

    Nopes, nog niet. ;r

    Ik wil invullen -a-, I LOVE NIALL.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    (...)
    Ik wil invullen -a-, I LOVE NIALL.



    Ga je gang! (;
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Zou ik ook nog vriendin Naill in mogen vullen, of is dat een beetje zinloos??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    HES schreef:
    Zou ik ook nog vriendin Naill in mogen vullen, of is dat een beetje zinloos??


    Vul maar in, dan kies ik de beste wel uit! (;
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Beste vriendin of vriendin Niall
    Volledige naam: Emily Hope Rodriguéz
    Bijnaam: Em
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Emily Hope Rodriguéz
    Karakter: Emily is een vrolijke, levendige meid die houd van lachen en grapjes maken. Haar vrienden en familie zijn alles voor haar, ze zou voor hen door het vuur gaan. Als je haar niet goed of helemaal niet kent, kan ze als een zwijgzaam iemand overkomen, maar eenmaal je haar beter leert kennen bloeit ze open en neem je je woorden meteen terug want dan is ze een echte babbelkous. Ze zegt haar mening en kan daardoor soms gemeen en bitchy overkomen. Ze heeft het vurige temperament van haar Spaanse vader. Emily houdt van haar leven zoals het nu is en ze zou er niets aan willen veranderen. Ze heeft een hekel aan leugenaars, dikke nekken en mensen die de oren van je kop zeuren. Soms kan ze ongelofelijk koppig zijn en in een discussie wil ze altijd gelijk hebben. Verder is ze een heel betrouwbaar en behulpzaam persoon: als iemand haar iets toevertrouwt zou ze het nooit doorvertellen, zelfs niet als de vriendschap over is. Maar eenmaal je haar vertrouwen schaadt, eenmaal je een geheim van haar doorvertelt aan iemand anders is er geen weg meer terug: zoiets vergeeft ze je nooit.
    Hobby's: Emily speelt piano en gaat graag shoppen, al is ze absoluut geen shop-a-holic. Ze houdt van filmavondjes met vrienden en van de typische ladies nights.
    Familie: Emily woont bij haar moeder Martha Ackles (44), haar vader Fernando Rodriguéz (47) en haar oudere broer Michael Rodriguéz (19). Ze heeft een goede band met haar moeder, doet alle meisjes dingen met haar, maar toch is ze nog iets meer daddy's little princess^. Michael, haar broer, is ongelofelijk belangrijk voor haar.
    Extra: Haar vader is geboren in Spanje. Emily's ouders hebben elkaar leren kennen wanneer Martha (haar moeder) haar laatste jaar van het middelbaar in Madrid ging doen. Ze zijn altijd vrienden geweest, maar na een tijdje bloeide er iets moois en nu zijn ze al 20 jaar gelukkig getrouwd. Haar ouders hebben haar als tweede naam 'Hope' gegeven omdat Emily, toen ze geboren werd, amper kans had om te overleven maar ze toch is blijven leven.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 11:39 ]

    Ow shit, ik wil niets zeggen maar jouw verhaal is eigenlijk net hetzelfde als het mijne alleen herinnert de jongen zich niets meer :/

    Volledige naam: Destiny Paige Marshall.
    Bijnaam: Iedereen noemt haar gewoon; Destiny of Des.
    Leeftijd: Ze is 17 jaar oud.
    Uiterlijk:


    Karakter: Destiny is het typische drukke meisje. Ze kan nooit stil zitten en is overal heel opgewonden over. Destiny doet altijd aardig tegen íedereen, tenzij diegene zich als een bitch tegenover haar gedraagd. Die mensen negeert ze, óf daar is ze ook een bitch tegen. Je kan hartstikke met haar lachen, maar het is niet zo dat ze constant grapjes maakt. Heb je een probleem? Dan zal ze haar best doen om je te helpen.
    Hobby's: Ze danst graag. Het liefst danst ze 24/7. Ze kan van alles, ballet en hiphop. Maar ze kan ook cheerleaden of streetdance. Destiny vind Krumpen één van de mooiste dansen, ze kan dat zelf niet maar ze kijkt er wel graag naar.
    Familie: Destiny heeft hele jonge ouders. Haar vader; Dean, is één van de rijkste en machtigste mensen omdat hij directeur is van één van de grootste bedrijven. Olivia, haar moeder werkt het liefste thuis en helpt de bediendes graag met alles. Ze is heel vriendelijk en lacht hartstikke veel. Destiny heeft geen zus, maar is enigst kind.
    Extra: --

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 11:43 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'