• Ik ben dus eerder een topic over dit verhaal gestart, maar omdat ik nog niet genoeg rollen heb doe ik dat opnieuw.

    Ik ben dus nu net begonnen met een One Direction verhaal, maar ik heb nog steeds heel veel ideeën voor een verhaal. Het word waarschijnlijk een Harry Styles.

    De zestienjarige Summer Elizabeth McGregor raakt in coma na een auto-ongeluk. Haar familie en vrienden zijn enorm ongerust. Als ze na twee weken wakker word, weet ze niets meer van voor het ongeluk. Ze weet niet dat ze een vriendje heeft, ze herkent zelfs haar eigen ouders en zusjes niet meer. Zal ze zich ooit weer herinneren wat er is gebeurt en zal ze ooit weer iedereen herkennen?


    Dit zijn de rollen die ik nodig heb:

    #Vriendin van Louis. Netsky.
    #Vriendin Niall.
    #Twee beste vriendinnen van Summer. Stewie.
    #Bitch(es). Unbroken.

    Als ik nog meer rollen nodig heb, komt dat er bij.

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:
    Over wie moet het verhaal gaan, Harry of Liam?:
    Leuke titel?:

    Het verhaal staat al op Q, met dank aan Netsky heet het nu; You're somebody I used to know.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 23:32 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Vriendin van Louis of Liam <33
    Volledige naam: Eliane Olivia Strycks
    Bijnaam: Eli
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:


    en


    Eliane heeft lang blond haar. Ze heeft grote blauwe ogen met een egale huid. Ze is 1.67 lang en groeit nog maar een klein beetje. Ze heeft een slank postuur.
    Karakter: Eliane is het soort meisje dat het liefste wat meer op de achtergrond blijft. Ze is slim en erg musicaal. Ze speelt sinds haar 6e klassiek piano en doet dat nog steeds met veel liefde. Verder kan ze erg naief en koppig zijn, ze geeft extreem veel om haar vrienden en familie. Eliane is een gevoelig meisje. Ze weet wat ze wilt in het leven en heeft passie voor fotografie, muziek en bloemen. Dit laatste heeft ze van haar moeder.
    Hobby's: Eliane is gek op piano spelen en foto's maken. Ze vind het leuk om met haar vriendinen een beauty avondje te houden met maskertjes nagel lak en films.
    Familie: Eliane heeft geen broers of zussen. Dit vind ze erg jammer. Haar vader is advocaat hij reist hierdoor veel en is maar afentoe thuis. Haar moeder heeft echter op de hoek van de straatb een bloemenwinkeltje waar Eliane zelf in haar vrije tijd ook werkt
    Extra: Eliane heeft vroeger Anorexia gehad.
    Over wie moet het verhaal gaan, Harry of Liam?:
    Leuke titel?: No idea sorry <3333

    misschien later vul ik in voor Beste vriendin van Summer.

    Rol: Beste vriendin Summer.
    Volledige naam: Luminious Clara BleuMinster.
    Bijnaam: Lumi.
    Leeftijd: Op 17 januari is Lumi 17 geworden.
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:


    Karakter: Lumi houdt heel erg veel van haar I-pot en dansen. Ook is ze totaal niet stil in de klas, maar ze komt nooit in de problemen.

    Hobby's:

    Familie:

    Extra:

    Over wie moet het verhaal gaan, Harry of Liam?: Liam!

    Leuke titel?:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 19:38 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Haha, je hebt mijn titel gebruikt.:9~
    Dat liedje zat gewoon in mijn hoofd.


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: vriendin Niall Horan
    Volledige naam: Maria Livia Smith
    Bijnaam: Liv
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:


    Karakter: Maria is een heel erg vrolijk meisje, je zal je nooit vervelen bij haar. Alleen is ze wel heel erg verlegen en zal ze niet snel op nieuwe mensen stappen. Ze is ook wel snel gekwetst. Maria houdt heel erg graag van retrokleren, dus je zal haar snel zien in een tweedehandszaak. Als je met iets zit, is ze de vriendin waar je op kan rekenen.
    Hobby's: Tekenen, schrijven en praten met mensen.
    Familie: Ze heeft een zeer hechte band met haar zus Ella die 2 jaar jonger is. Haar ouders zijn gescheiden.
    Extra: Maria houdt ook heel erg van muziek en als ze begint te zingen, beginnen de meeste mensen mee te zingen. Het werkt aanstekelijk.


    Harmonia nectere passus.

    Rol: vriendin Zayn Malik
    Volledige naam: Nicole Mary Woods
    Bijnaam: Nickie
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:


    Karakter: Nicole is een (meestal) hyper meisje, en houd dan ook super veel van lol maken met wie dan ook! Ze is niet snel gekwetst en laat niet over zich heen lopen. Ze kan niet zonder haar ipod, ze neemt hem overal mee naar toe.
    Hobby's: Tekenen, muziek luisteren, lol maken, lekker gezellig een filmpje kijken.
    Familie: Ze heeft een hele hechte band met haar broers Mike en Ryan,die 1 jaar ouder zijn dan Nicole. Haar vader is overleden toen ze 5 was en haar moeder heeft (nog) geen vriend.
    Extra: Nicole vond het altijd al leuk om piano te spelen, maar niemand weet het behalve haar muzieklerares.


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    Rol:Vriendin Niall of Zayn
    Volledige naam:Abbygail Charlie Abernathy
    Bijnaam:Abbey
    Leeftijd:16
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:


    Abbygail heeft blonde stijle haren met bruine plukken er door ze heeft blauwe ogen en lange benen, haar kleding stijl bevat veel Wit en Zalm ze heeft licht roze lippen en een lichte huid.
    Karakter:Abbygail is een vrolijk en grappig meisje ze heeft een hart van goud.
    Ze zorgt voor haar jongere zusje Dakota en heeft daar door veel moederlijke gevoelens en is erg bezorgd.
    Ze is een makkelijk breekbaar meisje, ze is soms rustig maar kan ook druk zijn.
    Hobby's:Abbygail houd van lezen, voetballen, gitaar spelen, muziek luisteren en tekenen
    Familie:Haar vader is een rijke zakenman, haar moeder is omgekomen bij een ramp.
    Ze komt uit een gezin met veel broers en een zusje; Haar oudere broer Jayson , Haar broertjes ;Logan, James, Lukas Haar zusje Amy

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 23:06 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    zoveel 1D rollen worden er nu gevraagd en telkens als ik een rol wil invullen is die al bezet x3
    dus ben je nog op zoek naar rollen of ben je al begonnen zonder de rollen echt nodig te hebben ?

    ik vraag het maar even hih


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    zoveel 1D rollen worden er nu gevraagd en telkens als ik een rol wil invullen is die al bezet x3
    dus ben je nog op zoek naar rollen of ben je al begonnen zonder de rollen echt nodig te hebben ?

    ik vraag het maar even hih


    Ik ben begonnen, maar ik heb nog rollen nodig.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Carolinehale schreef:
    (...)

    Ik ben begonnen, maar ik heb nog rollen nodig.

    welke rollen heb je het meest en snelst nodig ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)
    welke rollen heb je het meest en snelst nodig ?


    De beste vriendinnen van de hoofdpersoon.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik ga Vriendin Louis invullen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    RolLouis’ vriendin naam: Véro Garcia Parker. Bijnaam: Eigenlijk is Véro haar echte naam Véronique, maar ze heet deze naam. Als Véro voor de zoveelste keer in dromenland zit en je wilt haar wat uitleggen maar ze luistert niet kunnen ze wel eens Garcia naar haar roepen. Leeftijd: Véro is zeventien, wat dus twee jaar jonger dan Louis is en verjaart op 25 december. Kersmis dus (: Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:

    Véro heeft lange blonde haren die van zichzelf stijl zijn en staat bekend voor haar prachtige, grote olijfgroene ogen. Soms doet ze daar dan een beetje mascara aan, maar meer make up ga je niet vinden op haar gezicht. Ze heeft een heel bleke huid dus heel soms doet ze een laagje fond de teint op. Véro heeft een heel ingedoken lach. Haar ogen knijpen zich dan altijd tot spleetjes en er vormen schattige kuiltjes in haar wangen. Ze heeft twee rijen perfect witte tanden en volle, zalmroze lippen. Véro besteed veel tijd aan haar uiterlijk, maar probeert niet te veel haar best omdat ze dan vind dat alles er snel fake gaat uit zien. Ze houdt wel van juwelen en accesoires. Véro ga je nooit met felle kleuren of harde, donkere kleuren aan zien ze verkiest zachte, lichte kleuren zoals wit, zalmroze, beige.. Ze houdt er ook van dingen uit een tweedehands winkel een nieuw leven te geven en is dus ook vaak vintage en retro gekleed. Karakter: Véro is een echte dromer. Ze kan haar aandacht geen minuut op één iets houden. Ze leeft echt in haar eigen wereld. Velen vinden haar daarjuist door kinderachtig omdat ze elke dag wel iets nieuws ontdekt, maar volgens sommige is het ook wel schattig. Ze heeft een echte zachte persoonlijkheid. Ze is heel onzeker en zo bang om iets te breken, iets te doen mislukken of iets verkeerd te doen. Véro is ook heel fragiel en gevoelig. Ze kan zich heel gemakkelijk gekwetst voelen, maar zal nooit huilen in het openbaar alleen als ze alleen is of bij Louis is. Soms kan het zijn als je een gesprek met Véro aangaat dat het lijkt alsof ze niet luistert, dat ze aan het dromen is of in een andere wereld zit, maar een minuut later kan ze altijd perfect navertellen wat jij zojuist had gezegd. Véro gaat ook eerder voor anderen door het vuur dan voor zichzelf. Ze zet anderen, en dan zeker Louis en haar vrienden, op de eerste plaats. Véro wordt sowieso al heel snel gekwetst, maar soms heeft ze het ook aan zichzelf te danken. Ze is heel naïf en vertrouwt mensen veel te snel en is van het principe dat iedereen een twee, soms derde, kans verdient en soms werkt dat in haar nadeel. Véro is ook een heel rustige meid integendeel tot Louis. Zij is ook de enige die hem rustig en serieus kan krijgen. Ze vullen elkaar perfect aan. Mensen die Véro niet kennen schrikken zich af van haar verlegenheid en haar stilheid, maar mensen die haar kennen zijn er aan gewend. Hobby's: Véro kan al eerder dansen dan dat ze liep. Ze is op haar 4e begonnen met in een groepje kleuters bewegingen te doen op muziek en op haar zevende begon ze met twee uurtjes ballet in de week, maar nu danst ze aan een hoog top niveau op 16 uur in de week. Allemaal Jazz ballet, modern, techniektrainingen en gewoon ballet. Haar hele leven bestaat uit dansen, maar de laatste tijd heeft ze vaker wat last aan haar linker knie en van haar dokter zou ze moeten stoppen met dansen, maar ze doet koppig verder. Doordat ze danst volgt ze ook een speciaal dieet, drinkt ze niet en gaat ze amper of weinig uit. Familie: Véro is geboren in een druk luidruchtig gezin in het hartje van Londen. Ook daar werd ze beschouwd als de stille, het verlegene buitenbeentje. Ze vond het niet erg, ze had geen behoefte aan lawaai en die dingen. Jason Parker is 44 en de vader van het hele kroost. Hij is een echte speelvogel en daardoor heeft Véro niet echt een band met hem. Hij hield zich meer bezig met alle jongens die meer avontuurlijker zijn dan haar. Jess Garcia is 43 en de moeder. Integendeel tot haar vader heeft Véro een goede band met haar moeder. Zij is ook een heel rustig in ingedoken persoon. Ellie Parker was in haar leven liever een jongen geweest. Ze is 15 en heeft tot nu toe altijd met de jongens opgetrokken. Ze klouterde vroeger samen met hen in de bomen en nu hangt ze met haar broers altijd rond in het skatepark. Danie Parker is 23 en woont al alleen. Véro had een hele goede band met, nu nog steeds, maar ze ziet hem minder. Hij is ook een heel rustig persoon en ze konden altijd goed babbelen. Matt Parker is 18 en een echte jongen. Hij skate, hij blowt, hij drinkt, hij feest en duikt met vele meisjes in zijn bed en de jongste Lukas die 14 is kijkt zeer hard op naar haar broer en en begint stilaan in zijn voetsporen te treden. Extra: Véro staat bekend voor haar rustige, hese en zachte stem. Als ze probeert te roepen slaat haar stem over, dus doet ze dat zo weinig mogelijk. Veel keren praat ze stil omdat haar stem gewoon zo is en ook omdat ze heel verlegen is en dan verstaan mensen haar niet zo snel, maar Véro probeert haar verlegenheid te overwinnen. Velen mensen vinden Louis en Véro een raar koppel omdat Louis zo een actieveling en zo’n luidruchtig iemand is, maar dat Véro zo rustig, verlegen en stil is. Volgens hen vullen ze elkaar gewoon perfect aan. Véro is namelijk niet zo stil als ze met Louis alleen is.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 13:54 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Laat je me weten als ik de rol heb ? c:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Bitch
    Volledige naam: Anne Catherine Estrada
    Bijnaam: Geen, maar soms word ze door haar pleegmoeder Katy genoemd.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:


    Anne heeft donkergroene ogen, en bruin haar, dat blond lijkt in fel licht.
    Door haar Italiaanse afkomst heeft ze een lichte tint, en op sommige woorden hoor je nog een vaag accent.
    Ze haat haar donkere wenkbrauwen, en heeft ze al vele keren geprobeerd weg te werken met make-up, zonder effect.
    Karakter: Anne is een meisje dat bijna dwangmatig liegt, als ze iets tegen je zegt, kan je er negen van de tien keer op uitgaan dat het niet waar is. Ze manipuleert mensen als ze iets van ze nodig heeft, en zal er alles aan doen om te krijgen wat ze wilt. Ze heeft een zachtere kant, maar die laat ze alleen zien aan haar pleegmoeder en haar beste vriendin Allyson.
    Hobby's: Ze is dol op tekenen, en is er ook goed in. Ze is van plan zich in te schrijven bij een kunstschool. Ook houdt ze van fotografie, ze gaat de deur niet uit zonder haar camera. Ze vindt het leuk om te zingen, maar is er niet echt goed in, dus ze doet het nooit als er ander mensen bij zijn.
    Familie: Anne is een wees, haar ouders zijn beiden omgekomen toen ze vrijwilligerswerk deden in Afrika. Destijds was ze 8. Toen is ze geadopteerd door Roseanna Marla. Ook al houdt Anne van haar pleegmoeder, ze is nooit bereid geweest om haar achternaam te veranderen, dat zou voelen als verraad voor haar ouders.
    Extra: Over wie moet het verhaal gaan, Harry of Liam?: Liever Harry, maar ik zou het evengoed lezen als het over Liam ging.
    Leuke titel?: Omg, ik hoorde laatst een liedje op de radio, waarin ze steeds 'Now you're just somebody that I used to know.' zongen, en toen dacht ik 'Hey, dat zou een leuke titel voor een verhaal zijn.' Dat is echt eng. :']

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 13:21 ]


    Great minds think alike.

    Nog nodig? ;p


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'