Hea lieve mensjes,
Ik heb dus een goede vriend en hij zit nog niet zo lang op Q. Hij is begonnen met een verhaal, maar hij heeft nog maar heel weinig abos, eigenlijk alleen ik, en daar krijgt hij heel weinig zelfvertrouwen van, terwijl hij echt heel goed kan schrijven. Ik heb namelijk al meer verhalen van hem gelezen en ik weet zeker dat hier veel meer mensen zijn storie leuk zullen vinden:
Wat de mooiste avond van haar leven had moeten worden, wordt een ramp. Anne viert Nieuwjaar bij haar buurjongen Arthur. Maar wat romantisch zou moeten zijn heeft grote gevolgen. Een love-is-in-the-air vuurpijl valt om en komt terecht bij Anna.
De volgende dag wordt ze wakker in het ziekenhuis en komt ze erachter dat haar ene been weg is en haar andere gebroken is. Hierdoor zal ze haar grootste passie op moeten geven, dansen.
Als ze Arthur, op wie ze helemaal verliefd is, ziet zoenen met haar beste vriendin Joanne heeft Arthur het helemaal verknald.
Kan hij het nog goed maken...
De titel is: Verknald http://www.quizlet.nl/stories/61862/verknald/ Het is op Q natuurlijk niet heel erg gebruikelijk om een nederlandse titel te nemen, maar ik vind m wel heel toepasselijk.
Dus zouden jullie zo lief willen zijn om even te kijken en een abo te nemen. Dan zouden jullie hem en mij heel blij maken.
CHEERS
"Your life. Your choice. Think about what you want."