• Dit is nu eens totaal mijn cup of tea niet, maar ik vind dat echt een goed liedje en ik zal dat wss altijd een goed liedje vinden. (Hahaa thanks huiswerk Engels)




    Welk liedje vind jij goed en zal altijd goed blijven? (Eentje die zo totaal je genre anders niet is)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahah oh goede oude tijd :-)

    Ik heb geen idee. Maar, ik vind het best een leuk liedje(:


    Food.

    Dit noem ik een gast die geen auto tune nodig heeft om goed te kunnen zingen. Damn ja, dit lied blijft mooi. :9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Dit noem ik een gast die geen auto tune nodig heeft om goed te kunnen zingen. Damn ja, dit lied blijft mooi. :9~

    Ik hoop dat je een vrouw bedoelt :Y)

    Renegade schreef:
    (...)
    Ik hoop dat je een vrouw bedoelt :Y)

    nee, het is een dude.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 15:46 ]

    NUTS schreef:
    (...)
    nee, het is een dude.
    Chapman studeerde aan de Tufts University in Medford (MA), waar ze in 1986 een major haalde in de antropologie en Afrikaanse studies. Tijdens haar studentenjaren begon ze met straatoptredens en speelde ze gitaar in koffiehuizen in Cambridge ...

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 15:50 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Chapman studeerde aan de Tufts University in Medford (MA), waar ze in 1986 een major haalde in de antropologie en Afrikaanse studies. Tijdens haar studentenjaren begon ze met straatoptredens en speelde ze gitaar in koffiehuizen in Cambridge ...

    Etc.

    Ja, dat liedje is leuk :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.



    Nice tits for a dude

    Zo'n mooi liedje.
    Echt triest dat ik dat pas deze zomer leerde kennen. (cat) We waren in het centrum en enkelen van de scouts zongen dat mee en Mira en ik vonden dat echt een mooi liedje en toen zei iemand ons dat dat een vrouw was en dat geloofden we niet en we zochten het de volgende dag op en sindsdien vinden we dat beide echt zo'n mooi liedje.

    Disneyfied schreef:
    Zo'n mooi liedje.
    Echt triest dat ik dat pas deze zomer leerde kennen. (cat) We waren in het centrum en enkelen van de scouts zongen dat mee en Mira en ik vonden dat echt een mooi liedje en toen zei iemand ons dat dat een vrouw was en dat geloofden we niet en we zochten het de volgende dag op en sindsdien vinden we dat beide echt zo'n mooi liedje.
    Ik had daar eens een opdracht in Engels over. We kregen dat lied te horen en toen moesten we de tekst aanvullen. Sindsdien nooit meer vergeten. x)'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uneventful schreef:
    Dit noem ik een gast die geen auto tune nodig heeft om goed te kunnen zingen. Damn ja, dit lied blijft mooi. :9~


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat liedje blijft mooi! (:

    Geweldig nummer.

    Geweldig nummer. Geweldige zangeres.


    “Love is a contradiction.”