• Jullie zullen het misschien ook al wel gehoord hebben?
    Voor degeen die het niet weten;
    We weten allemaal dat het weer niet juist zit en ik zou niet verbaasd zijn moest het in de winter 30°C zijn en zo. Nu dat zijn maar gedachten want het omgekeerde is een feit en ik ben wel verbaasd. De herfst is nog niet begonnen en toch viel er in Zwitserland en Oostenrijk al - hou je vast - 40 cm sneeuw. En de zomer is nog bezig, loopt wel op z'n einde, mààr is nog bezig.
    Oké, het zijn typische landen voor sneeuw, maar nu al? Meh, da's gewoon crazy.

    And I just wanted to say that. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Daar wil ik wonen. Sneeuwballen gevecht!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    De drama.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Uneventful schreef:
    Daar wil ik wonen. Sneeuwballen gevecht!


    Taking pictures of you is such a wonderful thing to do ~

    volgens mij is dat redelijk normaal. en ik heb deze zomer toch niet veel gemerkt van opwarming van de aarde, kutzomer --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Skiën:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    We hebben de zomer ook al gehad vanaf april. De seizoenen zijn gewoon aan het verschuiven volgens mij. Opwarming van de aarde betekent niet dat het daarvoor lekker warmer wordt. Het betekent dat het klimaat begint te veranderen. Dit met wss 2 positieve terugkoppelingen. (wat niet veel is dus)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lol, kan een keer gebeuren toch. We hebben het dit jaar in April ook heel heet gehad, dus laat er nu maar een flink koude winter komen ook!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sestican schreef:
    Skiën:9~


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Opwarming van de Aarde, wij krijgen het klimaat van groenland. Jeeejj..


    Get outta my head!

    Passerby schreef:
    We hebben de zomer ook al gehad vanaf april. De seizoenen zijn gewoon aan het verschuiven volgens mij. Opwarming van de aarde betekent niet dat het daarvoor lekker warmer wordt. Het betekent dat het klimaat begint te veranderen. Dit met wss 2 positieve terugkoppelingen. (wat niet veel is dus)

    ^ this (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sneeeeuw :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik hoop echt niet dat het gaat sneeuwen net als vorig jaar, het was overal **** druk en met de fiets gleed ik overal uit -.-. Nee, dan nog liever herft -.-'


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Om een of andere reden vind ik sneeuw alleen mooi in december (cat). Nu er in de zomer al sneeuw is gevallen in Europa is mijn hele tijdsgevoel naar de maan :C.


    i put the fun in funeral

    Ik vind sneeuw mooi, voor 2 uur. De rest van de tijd kan het oprotten.(cat)
    En vooral die kou die erbij hoort. Freakin' -13 ofzo >.>

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 14:25 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het mag wel weer lekker gaan sneeuwen ofzo in eind oktober (:


    Travel far enough, you'll meet yourself