• Ja, eerst is het metal, dan dance, weer metal, dance, en ga zo nog maar even door x'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Snivellus schreef:
    (...)




    Not my style, not at all


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Snivellus schreef:
    (...)

    Death Dies Hard... die naam deed me denken aan dit:



    Muse, daar heb ik alles van, Drekkie heeft ze trouwens ook. Nightwish vind ik ook wel aardig, "ever dream" doet het wel goed hierooo.


    Ze doen me denken aan Fall Out Boy (:.


    i put the fun in funeral

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Not my style, not at all


    En... Wacht even, metalhead? Ook goed, even kijken wat Drek in mijn favorieten had gezet...



    Het is meer punk, maar als je de cd 10 keer hebt geluisterd, alles mee kan zingen en het in je hoofd hebt kom je tot de conclusie dat je het toch wel leuk vindt. Zo ging dat bij mij dus ^_^'



    Und ich habe:



    Die laatste vond ik echt heel goed, ben er pas sinds kort achter dat het bestaat : D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben niet alleen een metalhead, ik luister ook wel eminem enzo :P
    Die eerste vind ik niet echt leuk, de andere 2 wel ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben niet alleen een metalhead, ik luister ook wel eminem enzo :P
    Die eerste vind ik niet echt leuk, de andere 2 wel ^^


    DIT is pas erg... Ik zag het live, ik rolde echt over de grond, vooral toen mijn vader zo begon met dat meisje op die fiets: 'toe maar meid, fietserdefiets!'
    xD Ik wilde dit alleen even met jullie delen, ik dacht echt: 'zou het werken als ik gekke kleren aan ga trekken en Russisch ga zingen?'

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 22:23 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!