• ja, ik hou dus al vanaf kleins afaan dagboeken bij.
    nooit was het sirieus dus de meeste dagenboeken waren klinkklare onzin. maar heb mijn tweede al bijna vol en die waren zeer sirieus.

    Ik vraag me af of er nog veel mensen zijn die een dagboek bij houden.
    mijn dagboek is geen dagboek met en slot enzo *vind ik teveel gedoe met sleutel* en ik vertrouw mijn familie.

    maargoed, ik zat zo te denken... waarom heet het een dagboek oké sommige mensen schrijven er echt elke dag in! maar ik schrijf er alleen in als me iets dwars zit of als er iets heel geweldigs is gebeurd.. soms is dat wel elke dag zoals toen ik vorig jaar erg ziek was maar soms ligt er 1 A 2 weken op één plek.

    om het zinvol te houden en zodat jullie ook leuk kunnen regeren.
    wie houden er nog dagboeken bij..... en dan ook nog echt elke dag.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb een dagboek op een site


    I feel guilty after every bite I take.

    Ik heb een dagboek waarin ik haast iedere dag wel schrijf. Ik schrijf er al in sinds mijn negende en het is nu zo'n onderdeel van mijn dagelijkse leven geworden dat ik haast niet meer zonder kan. Zonder slotje, want mijn ouders en vrienden zouden er echt nooit in lezen, ik vertrouw ze. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Feorge schreef:
    Ik heb geen dagboek. Als iets me echt dwarszit stop ik het in een verhaal en dat verhaal typ ik uit op de computer. Dus mijn computer zit vol met nutteloze word-documentjes (:


    Die word docu. verwijder ik dan wel naar een week... ik mag er niet aan denken dat mijn zus hem leest ;O
    Ik heb het wel nog geschreven... toen ik 9 was...?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vroeger begon ik er altijd vol goeie moed aan, maar hield het na een tijdje op. Maar nu schrijf ik al ongeveer twee - drie jaar lang gewoon wanneer ik er zin in heb. Zo gaat het veel gemakkelijker.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Al ongeveer sinds ik 7 was, heb er dus heel erg veel! Ik schrijf er wel vaak in, toch minstens 2x per week en meestal vaker. Dat zijn dus ong 2 dagboeken per jaar. Maar ik heb wel van die echte dagboeken, met slot enz. Want dat vind ik een fijner gevoel, en ik weet niet zeker of ik mijn familie daarmee kan vertrouwen...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    C18 schreef:
    Nee zeker niet elke dag. Maar ik schrijf wel zo nu en dan in een dagboek als ik er behoefte aan heb. Should do it again, eigenlijk. Ik heb al een dagboek sinds mijn tiende.


    Save me from myself.

    Dingen opschrijven over mezelf om ze te verwerken, helpt bij mij nauwelijks, dus ik heb besloten om er geen papier aan te verspillen c: Ik verwerk mijn dag wel in mijn dromen.
    Wat ik wel soms opschrijf, zijn gevoelens waar ik mijn weg niet mee weet als ik geconfronteerd word met onrecht, verdriet of egoïsme in de wereld. Maar dan schrijf ik niet echt over mezelf.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 22:31 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    I don't have one. Vind ik ook niet echt nodig, als ik eens iets kwijt wil, schrijf ik dat gewoon op een blaadje en niet speciaal in een dagboek. Voor mijn gevoel schept dat een soort 'verplichting'.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    I don't have one. Vind ik ook niet echt nodig, als ik eens iets kwijt wil, schrijf ik dat gewoon op een blaadje en niet speciaal in een dagboek. Voor mijn gevoel schept dat een soort 'verplichting'.

    Ja, dat heb ik ook.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb een stuk of 10 dagboeken volgeschreven. Natuurlijk stonden die vol met dingen die zo belangrijk leken maar het niet waren. Ik schreef er bijna elke dag in, maar tegenwoordig voel ik minder de behoefte. Daarom heb ik al bijna een half jaar niet meer geschreven.

    Maar mijn dagboek is een soort vriend, die je kan verwaarlozen, maar nog net zo goed luistert als je na jaren ineens weer tegen haar gaat zeiken. Dat is een fijn idee. :Y)


    Felix

    af en toe schrijf ik maar ik ben hem kwijt XD
    hij ligt ergens in mijn o zo mooi opgeruimde bureau

    Meestal weet ik niet hoe of wat ik er in wil zetten.. dus drm schreef ik bijna niet (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Feorge schreef:
    Ik heb geen dagboek. Als iets me echt dwarszit stop ik het in een verhaal en dat verhaal typ ik uit op de computer. Dus mijn computer zit vol met nutteloze word-documentjes (:

    Ik heb wel een paar dagboeken maar daar is meer als de helft nog in leeg, die zijn van toen ik klein was. Dus ook vol met tien te begrijpen dingen en nu totale onzin. Ik schrijf mijn gevoel in verhalen.

    Ik heb een dagboek, één sinds 12 januari 2009.
    Ik schrijf er helemaal niet elke dag in. Heb meestal geen zin om te schrijven dus dat word dan meestal een samenstelling na een aantal maanden. Komt gewoon omdat mijn sleuteltje op een andere plek ligt en ik te lui ben om die te pakken want ja, bij mij hangt er wel een slotje aan. Er staan dingen in die echt niemand ooit mag weten. Al zal ik mijn diepste geheimen zelfs dààr niet in pennen. Bang dat ik me zou schamen voor mezelf moest ik het later herlezen. Je kant het bij mij eerder een trimesterboek noemen ofzoiets. Maar ik denk er in te schrijven vanaf de dag dat er iets gebeurd waarvan ik denk: "Dít moet ik mijn dagboek!" Dat ik dat ook die avond nog doe en het niet weer maanden uitstel maar gewoon mijn sleuteltje neem en begin te schrijven!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    als ik ergens wil schelden over iedereen, schrijf ik .dus als ik boos ben


    -