Een echte mooiboy is voor mij een lieve mooie jongen.
Geen player maar eentje die zijn meisje altijd trouw blijft.
Een boy die altijd voor zijn broeders en zijn zusjes opkomt.
Niet voor 1 dag maar voor de rest van zijn leven.
En voor jouw?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Wat is een echte mooiboy voor jou?
Wat is een echte mooiboy voor jou? - Liefde, Vriendschap & Familie
-
19 sep 2011 - 18:4019 sep 2011 - 18:45
Marshmellow schreef:
(...)
vocabulaire
Maar hetzelfde, dat woord staat echt niet in mijn woordenschat :'D.
Sanjit schreef:
(...)
het is trouwens vocabulair
sorry ik kon het niet laten.
Haha, dankje, heb het veranderd.19 sep 2011 - 18:46Hooligan schreef:
Het woord 'mooiboy' komt niet voor in mijn vocabulair.
+
Assassin schreef:
Lieverd, ik zal je een heeele goede tip geven.
Praat niet over mooiboys op dit forum, ga daarvoor naar een andere want dit word hier niet echt gewaardeerd. Misschien ben je hier niet helemaal op je plaats en kan je beter een forum voor straattaal gaan.Ex astris, sciencia
19 sep 2011 - 18:4619 sep 2011 - 18:47En wat is een mooiboy?"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
19 sep 2011 - 18:47Dit toopichebben we toch al eens gehad? Anyways, het interesseert me niets wat een mooiboy is.
To infinity and beyond •
19 sep 2011 - 18:49Weer zo'n heerlijk topic waar veel in wordt gediscussieerd, wat prachtig is om te lezen :'D
Anyway, ik zie ze als knulletjes met een te kleine pet, nike air max's, zo'n minitasje van Louis Vuitton die niet echt zijn en een adidasjasje.Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
19 sep 2011 - 18:50Een 'Mooiboy' is een jongen die knap is en daardoor veel meisjes krijgt.
Sommige denken dat het regel rechte klootzakken zijn maar ik weet dat het tegendeel waar is.
Ik heb er een paar in mijn vriendengroep en ik weet zeker dat die me nooit meer laten vallen.
Mooi voorbeeld van een mooiboy. Bad-ass look maar een hart van goud.19 sep 2011 - 18:51Why did i watch that ^
19 sep 2011 - 18:51Hale schreef:
Een 'Mooiboy' is een jongen die knap is en daardoor veel meisjes krijgt.
Sommige denken dat het regel rechte klootzakken zijn maar ik weet dat het tegendeel waar is.
Ik heb er een paar in mijn vriendengroep en ik weet zeker dat die me nooit meer laten vallen.
Mooi voorbeeld van een mooiboy. Bad-ass look maar een hart van goud.
Toch jammer dat ze alleen zo tegen hun vrienden doen en niet tegen andere.
Dan doen ze alleen maar stoer. Zeer hatelijk.[ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 18:51 ]
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
19 sep 2011 - 18:51Assassin schreef:
Lieverd, ik zal je een heeele goede tip geven.
Praat niet over mooiboys op dit forum, ga daarvoor naar een andere want dit word hier niet echt gewaardeerd. Misschien ben je hier niet helemaal op je plaats en kan je beter een forum voor straattaal gaan.i put the fun in funeral
19 sep 2011 - 18:5119 sep 2011 - 18:51Hale schreef:
Een 'Mooiboy' is een jongen die knap is en daardoor veel meisjes krijgt.
*filmpje*
Mooi voorbeeld van een mooiboy. Bad-ass look maar een hart van goud.
Ik vind die 'mooiboys' echt niet zo knap hoor. (joehoe)Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
19 sep 2011 - 18:51Oke, nu even een serieus antwoord. Mooiboys zijn jongens die er goed uit willen zien om zoveel mogelijk meisjes te neuken. Ze slijmen, doen aardig (als je populair bent), maar als je met ze hebt gewipt is het klaar en negeren ze je.
Ik ben gemeen xoxo
19 sep 2011 - 18:52Ik wil helemaal geen mooiboy. Liever een schattig sukkeltje die niemand kan krijgen en echt voor me gaat.
SLOAN.
19 sep 2011 - 18:52