• heey, mensen die dit lezen (:
    ik ben pas begonnen aan een nieuw One direction verhaal, maar ik heb ook inspiratie voor een ander one direction verhaal. het probleem ik weet dus echt niks aan rollen. daarom dus de vraag of jullie iets weten.

    ok ik wist inmiddels dat dromen echt waar konden zijn, maar dit is toch niet te geloven. ik een normaal nederlands meisje die een engelse beroemdheid ontmoet. ik vond het wel leuk, maar ook raar. wat als ik straks wakker word en dit allemaal een droom blijkt te zijn?


    dat was dus effe een korte inleiding. het word een Harry styles love story. de rollen die ik nodig heb zijn:
    - hoofdrol meisje (nederlands)
    - vriendinnen meisje (nederlands)-
    - vriendin zayn, louis, niall en liam

    - gestoorde fan


    wat je moet invullen =

    Rol:
    Voornaam(en):
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk: (graag met foto als het kan)
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

    ik stuur een berichtje met de rolverdeling of ik stuur een link met het verhaal waar de rol verdeling instaat. je mag trouwens als je wilt meerdere rollen invullen

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 17:12 ]


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    mikechang schreef:
    Ik ben echt blij dat er steeds meer 1D verhalen komen :9~
    ik ga vriendin van Zayn invullen, maar ik schrijf altijd tráág dus ik hoop dat ik hem over een uur af heb.

    dat wou ik even melden ;x

    We hebben vriendin Zayn al. We hebben nog wel een gestoorde fan nodig en nog een vriendin hoofdrol...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ok alle rollen zijn ingevuld alles wat nu nog komt kan alleen nog een gestoorde fan of een van de vriendinnen van het meisje zijn


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    FilmReel schreef:
    (...)
    We hebben vriendin Zayn al. We hebben nog wel een gestoorde fan nodig en nog een vriendin hoofdrol...


    grr ik was al bezig(cat)
    nouja ik weet niet wanneer je die rol nodig hebt anders maak ik hem morgen ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)

    grr ik was al bezig(cat)
    nouja ik weet niet wanneer je die rol nodig hebt anders maak ik hem morgen ?

    No freaking idea
    Echicaaaaaaaaaaaaa? Help is effe


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ik wil morgen middag of avond het eerste hoofdstuk online zetten dus als je morgen op tijd ben luk het wel


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Mag je er meerdere invullen? (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Shuester schreef:
    Mag je er meerdere invullen? (:

    Van mij wel en ik deed het ook


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    (...)
    Van mij wel en ik deed het ook
    "
    Okiee ^_^, dan ga'k een Nederlandse vriendin invullen (:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 16:27 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    jeej die wil ik echt heel graag (:


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Rol: Nederlandse vriendin van t meisje.
    Voornaam(en): Esmée Lisa.
    Bijnaam: Es, bitch.
    leeftijd: 17.
    Verjaardag: Esmée wordt 18 op 15 februari.
    Uiterlijk: (graag met foto als het kan)


    Victoria Justice.
    Karakter: Esmée is zo'n meisje met een grote mond. Ze is heel eigenwijs en koppig, en ze schreeuwt vaak naar de leraren als die haar vertellen dat ze wat stiller moest doen. Ze heeft een hekel aan school en de mensen die daarop zitten. Hoewel ze zich toch als een bitch tegen veel mensen gedraagt, is ze altijd omringd door mensen die haar vriendinnen zijn en denken te zijn. Haar enige echte vriendin is Cleo. Ze zijn al jaren beste vriendinnen, en samen hebben ze lol om de gekste dingen.
    Familie: Esmée heeft twee kleinere zusjes die een eeneïge tweeling zijn. Ze haalt de twee altijd uit elkaar en kan nooit onthouden wie, wie is. Haar vader is heel vaak op zakenreis en is daardoor bijna nooit thuis. Haar moeder heeft een fulltimebaan en is daarom alleen in de avond thuis. Esmée zorgt samen met de babysitter die in de ochtend op haar zusjes past voor de kinderen.
    Extra: Ze kan er niet tegen als iemand haar aankijkt, waardoor ze grote drang heeft om diegene uit te schelden - wat ze ook heel vaak doet. Ze rookt en drinkt ook af en toe, maar ze is niet verslaafd eraan.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 16:45 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'