Kan je luisteren zonder te horen of horen zonder te luisteren? Volgens mijn zus is het het eerste en volgens mij het laatste. En kom me nu maar eens gelijk geven!
Horen zonder te luisteren, aangezien luisteren betekent dat je iets hoort en er ook echt aandacht aan schenkt, terwijl horen gewoon betekent dat je een geluid opvangt.
Glameow schreef: Horen zonder te luisteren, aangezien luisteren betekent dat je iets hoort en er ook echt aandacht aan schenkt, terwijl horen gewoon betekent dat je een geluid opvangt.
Ik dacht dat het net omgekeerd was
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
Glameow schreef: Horen zonder te luisteren, aangezien luisteren betekent dat je iets hoort en er ook echt aandacht aan schenkt, terwijl horen gewoon betekent dat je een geluid opvangt.
Wel, je kan dingen horen zonder er echt naar te luisteren, maar je kan ook naar de ztilte luisteren, en dan hoor je juist niks.
Het kan dus allebei. :'D
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'