• Ik was helemaal vergeten een topic te maken, maar anyway.

    Malice --> Radke.

    van Ronnie Radke, ofcourse ^^



    Sudowoodo schreef:
    (...)


    Die ken ik helemaal niet ;$


    Falling in Reverse. ^^
    Als je je een keer verveelt kun je dat filmpje wat ik bovenaan ge-post heb, bekijken. (krul)

    Radke schreef:
    (...)

    Falling in Reverse. ^^
    Als je je een keer verveelt kun je dat filmpje wat ik bovenaan ge-post heb, bekijken. (krul)


    Ghehe ok (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ok i love it -gaat verder luisteren-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    Ok i love it -gaat verder luisteren-


    Hahahaha Awesome. :Y)

    (cat) En toen kon ik net even helemaal niet inloggen

    Radke schreef:
    (cat) En toen kon ik net even helemaal niet inloggen


    Je vergat hoe he hette ? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Buh, Escape The Fate, Ik heb gewoon haat aan ze, want ik vond ze altijd geweldig en zou ze live gaan zien in het voorprogramma van Bullet For My Valentine, komen ze er op het laatst mee aan dat het verhaaltje niet doorgaat met dank aan Max z'n drugspraktijken, yaaaay. Tegen Ronnie heb ik verder niks :Y)


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Buh, Escape The Fate, Ik heb gewoon haat aan ze, want ik vond ze altijd geweldig en zou ze live gaan zien in het voorprogramma van Bullet For My Valentine, komen ze er op het laatst mee aan dat het verhaaltje niet doorgaat met dank aan Max z'n drugspraktijken, yaaaay. Tegen Ronnie heb ik verder niks :Y)


    maar wanneer was dat?
    Toen Ronnie er nog bij zat of niet :x ?

    Sudowoodo schreef:
    Bij Radke moet ik denken aan een lief schattig ratje

    Me2 haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?