• Ik heb,voor mijn gevoel,alle leuke boeken al gelezen.
    Kennen jullie leuke liefdes- en thrillerverhalen?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lees je Nederlandse of Engelse boeken?

    Ik zou je de boeken van James Clemens aanraden, die man schrijft gruwelijk gedetailleerd, en Jean M. Auel is ook wel een goede schrijfster, maar haar liefdesverhalen spelen zich in de oertijd af.

    Hel schreef:
    Lees je Nederlandse of Engelse boeken?

    Ik zou je de boeken van James Clemens aanraden, die man schrijft gruwelijk gedetailleerd, en Jean M. Auel is ook wel een goede schrijfster, maar haar liefdesverhalen spelen zich in de oertijd af.


    Het liefst Nederlands aangezien ik niet vloeiend Engels kan (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Welke verhalen ken je dan al?

    Ik neem aan dat je Twilight wel al hebt gelezen. Persoonlijk vind ik Hush Hush (de Nederlandse versie heet volgens mij "Drift" ) van Becca Fitzpatrick echt geweldig. Het is een beetje Twilight-achtig, maar -en ik wil de Twilight fans hier niet kwaad mee maken- ik vind het eigenlijk nog beter. (:
    En als je ook gewoon van liefdesverhalen houdt, zou je de boeken van Jane Austen eens kunnen uitproberen. Ze is een schrijfster uit de negentiende eeuw, dus haar boeken spelen zich ook allemaal ergens in 1800 af, en dat is natuurlijk iets waar je van moet houden. Ik vind het in ieder geval geweldig.
    En als je ook eens iets anders dan romantiek wilt proberen zou ik je De Da Vinci Code van Dan Brown aanraden. Ik denk dat die wel onder het genre thriller valt, trouwens. :'D

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De boeken van Lindsey Kelk zijn heel leuk!
    In het Nederlands zijn het geloof ik: Ik hou van New York, Ik hou van Hollywood en Ik hou van Parijs.
    Ze heeft nu ook een nieuwe, maar die is nog niet in NL: The Single Girl's To Do List.

    En de boeken van Sophie Kinsella zijn erg leuk en grappig :3
    Mijn Reis met Jake is ook wel een leuk boek. Van Morgan Matson geloof ik.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De boeken van Mel Wallis De Vries... - Lauren Conrad.
    Op het moment lees ik het boek: Giftige woorden, ik weet de schrijver niet uit mijn hoofd maar dit boek is zó goed!


    Forever.

    Zoals Square je al zei: De boeken van Becca Fitzpatrick zijn mooi.

    Heel goed kan ik je niet helpen. Het meeste wat ik lees is fantasie.

    Misschien kun je de prachtige boeken van Juliet Marrillier proberen...?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Phoe...

    Mel Wallis de Vries , heb je haar boeken al gelezen ? Die waren best goed vond ik. Het zijn thrillers


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Pastrana schreef:
    Phoe...

    Mel Wallis de Vries , heb je haar boeken al gelezen ? Die waren best goed vond ik. Het zijn thrillers


    Ik heb nog nooit van hem/haar gehoord c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    tja ik weet niet of je serie's leest?
    ik ben nu de onsterfelijke serie aan het lezen.
    boek 1 ~ Evermore


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    De Pretty Little Liars boeken! xx

    Gossip Girl.
    Alle Carry Slee boeken.


    Hope is only the love of life.

    Introduction schreef:
    De Pretty Little Liars boeken! xx