• okee ik begin bij het begin;
    ik kwam dus in een nieuwe klas en blabla.
    en toen werd ik verliefd op een jongen uit mn klas, en mijn beste vriendin en ik kunnen heel goed met hem en zijn vriend opschieten enzo.
    en mijn beste vriendin zei al heel vaak; 'vind je gwenny leuk?' en toen zei hij altijd ja, maar ik was toen nog niet verliefd op hem.
    toen werd ik dus verliefd en heb ik het tegen mijn beste vriendin verteld.
    maar nu lijkt het net of hij verliefd is op mn beste vriendin, terwijl die het ontkent als ik het vraag.
    en nu zit ik dus op facebook en lijkt het supererg.
    maar ik acht het al eerder en toen later deed die weer zoals eerst.

    okee ik hoop dat jullie het snappen. maar ik weet nu niet wat ik moet doen en ik zit echt met een kutgevoel nu. ik wil niet tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind want dat durf ik niet. ergens wil ik wat met hem maar zodra het dichtbij komt durf ik niet meer, zou ik een soort van bindingsangst hebben? en wat moet ik nou doen? ik weet het echt niet mooi!!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 20:50 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    allereerst... haal die aankondiging van 'zeurtopic' weg.. Meestal ga ik weg als ik dat lees..

    ten tweede vertel het hem gewoon.. dan weet jij en ook hij waar jullie aan toe zijn.


    La credenza è una medicina contro il timore

    That sucks! Ik zou het uitleggen, wat Charleston zegt dus..


    26 - 02 - '16

    Awh, das kut.. maar ik denk dat je het beter gewoon kunt zeggen. Je kunt jezelf namelijk wel vanbinnen helemaal op gaan eten. Maar daar wordt het ook niet beter van. Er is maar een manier om er achter te komen en dat is door het te zeggen. Maar wel succes..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.