• helleeeuu ..
    ik weet dat dit toch niet zoveel zin gaat hebben , maar ik wil wat meer contact met mensen hier op Q'
    Because , Ik lees uit dingen dat iedereen heel aardig is voor elkaar. Dat heb ik ook met me eigen Q'vriendinnen.

    Ik vind 't vooral leuk als je fan bent van ;
    Ajax en dan vooral Boilesen en Eriksen
    OneDirection
    Big Time Rush.

    Maar andere dingen zijn natuurlijk ook leuk.
    Ik weet niet of jullie gaan reageren , maar .. ik zie het wel ;p


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    niet dat ik het haat .. maar wil je niet reageren als je er geen interesse in heb

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 21:01 ]


    Danmarks Dynamite.

    Je vind hier vast wel meer contact ^^

    Ik zou zeggen: ga eens rond kijken op het forum en op topics over drie dingen je vindt van zelf mensen die van hetzelfde fan zijn. (: Ik zelf kijk wel eens naar BTR, omdat mijn broer en zusje daar naar kijken, maar ik kan de namen van die jongens niet eens uit elkaar halen dus fan kun je me vast niet noemen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kom naar onze pony/brony topic! We zitten te wachten op mensen :D Er zijn er nu zo weinig :C

    Ponies zijn coooool :D


    quidquid excusatio prandium pro

    ik ben voor Ajax, en ik hou van One Direction dus met mij kan je praten haha :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    RainbowDash schreef:
    Kom naar onze pony/brony topic! We zitten te wachten op mensen :D Er zijn er nu zo weinig :C

    Ponies zijn coooool :D


    nee!! niet de ponies *rent gillend weg*

    ik ben fan van BTR, ik heb een beetje One Direction infection :'D en ik hou niet van voetbal :'D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Met mij kan je praten hoor, ben voor alles open. ;3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mij mij kan je wel praten hoor, ik ben fan van One Direction en van Big Time Rush

    xXSunShineXx schreef:
    Mij mij kan je wel praten hoor, ik ben fan van One Direction en van Big Time Rush


    Wat zij zegt.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.