• Nu zitten er twee spinnen in dat web bij mijn raam. En ze zitten gewoon kindjes te maken ;p Ieeelll ik heb geen idee hoe ik dat web weg moet krijgen. Want als ik mijn raam opendoe dan komen ze misschien naar binnen :O

    Edit: Nu heeft die ene spin de andere opgegeten! :O

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 18:37 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Severed schreef:
    (...)

    Oh, die zie je waarschijnlijk niet eens. Je hebt er toch sowieso rond de 1500 in je huis altijd. [Bepaalde seizoenen meer of minder, maar dat is het algemene]

    Oooh okee ;p dan is het goed.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Houndoom schreef:
    (...)
    Oooh okee ;p dan is het goed.


    Het idee alleen al ... Oh gosh, daar krijg ik spontaan een epileptische rilling van over m'n rug. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Het idee alleen al ... Oh gosh, daar krijg ik spontaan een epileptische rilling van over m'n rug. :')

    Jep ik ook, het liefst wil ik dat die spin nu snel weggaat! ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Severed schreef:
    Jaa, vrouwtjes spinnen eten de mannetjes op als ze gedekt zijn. Dat is dan het enige deel aan spinnen dat ik wel awesome vind. 'Je hebt je taak volbracht, sterf dan maar.' :'D

    Severed schreef:
    Jaa, vrouwtjes spinnen eten de mannetjes op als ze gedekt zijn. Dat is dan het enige deel aan spinnen dat ik wel awesome vind. 'Je hebt je taak volbracht, sterf dan maar.' :'D


    Firm believer of all that is magic


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:



    Ah bah.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh, die zie je waarschijnlijk niet eens. Je hebt er toch sowieso rond de 1500 in je huis altijd. [Bepaalde seizoenen meer of minder, maar dat is het algemene]


    Bedankt, nu doe ik nooit meer een oog dicht.
    Ook buiten de spinnenseizoenen niet 0.o


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Severed schreef:
    Jaa, vrouwtjes spinnen eten de mannetjes op als ze gedekt zijn. Dat is dan het enige deel aan spinnen dat ik wel awesome vind. 'Je hebt je taak volbracht, sterf dan maar.' :'D


    enne bedankt >.<


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Severed schreef:
    Jaa, vrouwtjes spinnen eten de mannetjes op als ze gedekt zijn. Dat is dan het enige deel aan spinnen dat ik wel awesome vind. 'Je hebt je taak volbracht, sterf dan maar.' :'D


    Bidsprinkhanen doen dat ook, maar dan eet het vrouwtje het hoofd van het mannetje op terwijl hij nog bezig is. Het mannetje heeft nog genoeg hersenen in zijn onderlijf over om door te gaan met de sex (dat is het enige wat die hersenen kunnen besturen)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Bidsprinkhanen doen dat ook, maar dan eet het vrouwtje het hoofd van het mannetje op terwijl hij nog bezig is. Het mannetje heeft nog genoeg hersenen in zijn onderlijf over om door te gaan met de sex (dat is het enige wat die hersenen kunnen besturen)


    Dat is gewoon vet!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, dat doen spinnen, het vrouwtje eet het mannetje op na de daad :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Na het vrijen eten de vrouwtjes de mannetjes op.
    Raar dat ik dat weet met mijn arachnafobie. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Bidsprinkhanen doen dat ook, maar dan eet het vrouwtje het hoofd van het mannetje op terwijl hij nog bezig is. Het mannetje heeft nog genoeg hersenen in zijn onderlijf over om door te gaan met de sex (dat is het enige wat die hersenen kunnen besturen)


    Awesome. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Bidsprinkhanen doen dat ook, maar dan eet het vrouwtje het hoofd van het mannetje op terwijl hij nog bezig is. Het mannetje heeft nog genoeg hersenen in zijn onderlijf over om door te gaan met de sex (dat is het enige wat die hersenen kunnen besturen)


    Heftig C:


    i put the fun in funeral