• Nu zitten er twee spinnen in dat web bij mijn raam. En ze zitten gewoon kindjes te maken ;p Ieeelll ik heb geen idee hoe ik dat web weg moet krijgen. Want als ik mijn raam opendoe dan komen ze misschien naar binnen :O

    Edit: Nu heeft die ene spin de andere opgegeten! :O

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 18:37 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pakk een stok en haal die web weg, off de stofzuiger, (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Iel (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    IcyRain schreef:
    Pakk een stok en haal die web weg, off de stofzuiger, (:

    Ik heb een keer een levende spin opgezogen. Kroop hij gewoon uit de stofzuiger! Dus néé geen goed idee ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Houndoom schreef:
    (...)
    Ik heb een keer een levende spin opgezogen. Kroop hij gewoon uit de stofzuiger! Dus néé geen goed idee ;p


    :O oohw eeh. mep de spinnen dood met iets en dan opzuigen ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Als hij buiten zit zou ik 'm laten zitten en m'n raam voorlopig niet meer opendoen (cat)
    Ik kwam net ook buiten al een naaktslak en een oorwurm tegen, vieze beestjes :x


    “Love is a contradiction.”

    IcyRain schreef:
    (...)

    :O oohw eeh. mep de spinnen dood met iets en dan opzuigen ^^

    Kan ik ze ook laten zitten? ;p En wachten tot dat ze van zelf dood gaan? :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Chicklit schreef:
    Als hij buiten zit zou ik 'm laten zitten en m'n raam voorlopig niet meer opendoen (cat)
    Ik kwam net ook buiten al een naaktslak en een oorwurm tegen, vieze beestjes :x

    Ieel gadverdamme! Wij hebben ook last van slakken! :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Houndoom schreef:
    (...)
    Ieel gadverdamme! Wij hebben ook last van slakken! :O

    Idd, echt zo vies, ik schrok me dood toen ik 'm tegenkwam. Gelukkig was het er maar eentje en zat 'ie buiten, moet er niet aan denken dat slakken binnen zouden zitten :x


    “Love is a contradiction.”

    Houndoom schreef:
    (...)
    Kan ik ze ook laten zitten? ;p En wachten tot dat ze van zelf dood gaan? :p



    Kan je ook doen :')


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    SLAKKEN?! OH MY GOD, IK BEN DAAR ALS DE DOOD VOOR ):


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jaa, vrouwtjes spinnen eten de mannetjes op als ze gedekt zijn. Dat is dan het enige deel aan spinnen dat ik wel awesome vind. 'Je hebt je taak volbracht, sterf dan maar.' :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    Jaa, vrouwtjes spinnen eten de mannetjes op als ze gedekt zijn. Dat is dan het enige deel aan spinnen dat ik wel awesome vind. 'Je hebt je taak volbracht, sterf dan maar.' :'D

    Oei! Je wilt toch niet zeggen dat dadelijk daar honderden babyspinnen in dat web zitten? :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    RAPE!

    KO.


    No growth of the heart is ever a waste

    eerst seksen en dan opeten?

    logisch,,.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Houndoom schreef:
    (...)
    Oei! Je wilt toch niet zeggen dat dadelijk daar honderden babyspinnen in dat web zitten? :O


    Oh, die zie je waarschijnlijk niet eens. Je hebt er toch sowieso rond de 1500 in je huis altijd. [Bepaalde seizoenen meer of minder, maar dat is het algemene]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.